Toon posts:

Wat raden jullie mij aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

ik ga binnenkort op mezelf wonen en ben op zoek naar een oplossing voor mijn tv, telefoon en internet aansluitingen. Het hoeft niet perse de goedkoopste of snelste te zijn.

Ik ben op dit moment erg geinteresseerd in het volledige pakket van Tele2 (20mb).

Wat zouden jullie mij aanraden.

Alvast bedankt

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Ik zou je aanraden om een pakket van eisen op te stellen.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:36
Wat ik jou aanraad is om eerst zelf onderzoek te doen :) Zoek op google, lees meningen enz. En maak je keuze.. ;)

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07-2025
hangt er vanaf wat je van plan bent te gaan doen.... als je nogal veel aan warez/leechin doet... kan je beter voor een provider gaan die je opzich "beschermd".

ben je een zeer brave gebruiker die niet echt belachelijk veel doet op 't internet (minder dan 60gb per maand) dan maakt 't vrij weinig uit welke provider je kiest op dat gebied...

ik zou kiezen voor xs4all... alleen maar problemen gehad met andere providers... UPC is echt bagger

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Verwijderd

Topicstarter
Een pakket met eisen. tja wil dat alles werkt en dat ik waar krijg voor me geld. Dat is het balngrijkste. En tja het voetbal zou mooi meegenomen zijn bij Tele2. Maar ik hoor daar veel negateive dingen over.

In principe ben ik niet veel van plan af en toe wat films enzo downen maar meer niet

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het lijkt mij ook erg van belang waar je precies gaat wonen. Mijn buurt bijvoorbeeld heeft gewoon qua kabel-internet een balabberde verbinding, ADSL-lijn is juist weer heel erg goed.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga in Kralingen --> Rotterdam wonen. Ik weet niet of jullie dat wat zegt

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 01:24:
Ik ga in Kralingen --> Rotterdam wonen. Ik weet niet of jullie dat wat zegt
Ik denk dat de meesten de plaats 'Rotterdam' wel wat zegt ja. ;) :+

Maargoed, als ik in Rotterdam zou gaan wonen, zou ik tv, internet en telefonie van UPC nemen. Tv kost 15,83 per maand (inclusief btw), met 35,11 eenmalige aansluitkosten. Je gaf aan dat je in een 20 mbit pakket van Tele2 was geinteresseerd, dus geef ik ook maar de kosten voor een 20 mbit abo van UPC, in combinatie met een VoIP Freetime telefonie abo kost dat 59,95 per maand. Dan heb je een 20 mbit down/2 mbit up abo. Bellen: na 19:00 en in het weekend naar alle nationale vaste nummers (muv 06- en 090x-nummers) gratis. Geen installatiekosten als je 't zelf installeert.

Maarja, ik werk bij UPC dus mijn mening is nogal subjectief. ;)
Wanneer heb je voor 't laatst een abo bij UPC gehad? Tijden veranderen he, een slechte naam heb je snel opgebouwd maar er gaat blijkbaar een eeuwigheid overheen om er vanaf te komen, hoe goed je 't tegenwoordig ook doet. Aan alleen "UPC is bagger", zonder onderbouwing, heeft de topicstarter ook niet veel. Hebben al die 750.000 internet/telefonie-abonnees dan een 'bagger'-aansluiting?

[ Voor 9% gewijzigd door Bergen op 25-05-2006 02:52 ]

Verwijderd

Nou moet ik zelf toegeven dat het netwerk dat UPC in Rotterdam *wel wat beter kan*, maar tis al stuk beter als vorig jaar. En als je echt 100% zekerheid wil. VoIP is nieuw en zal dus af en toe foetsie zijn. Dat isde prijs van VoIP.

Maar: Niet bangmakend, als je kabelaansluiting goed is, en alles word goed geïnstalleerd zal je via UPC zeker wel een stabiele telefoon en internet lijn hebben.

Maar goed, als het aansluiten goed gaat geld dat stabiele internet zowieso voor de meeste spelers wel. En VoIP == niew == kinderziektes. Dus als het moet werken (altijd) toch nog een vaste KPN lijn (ookal kan daar bij aansluiten ook veel mis gaan).

• tsunami69
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-01 12:11
teh_twisted schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:07:

ik zou kiezen voor xs4all... alleen maar problemen gehad met andere providers... UPC is echt bagger
ik zit inmiddels al 3 jaar bij upc en alleen het eerste jaar een hoop problemen, maar nu kan ik niet anders zeggen dan dat het perfect werkt
1 tip als je naar upc gaat neem geen automatische incasso, kan je een hoop ellende schelen

ps ik heb verder niks met upc te maken

[ Voor 6% gewijzigd door tsunami69 op 25-05-2006 16:18 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

tsunami69 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 16:16:
[...]

ik zit inmiddels al 3 jaar bij upc en alleen het eerste jaar een hoop problemen, maar nu kan ik niet anders zeggen dan dat het perfect werkt
1 tip als je naar upc gaat neem geen automatische incasso, kan je een hoop ellende schelen
Niet onderbouwd.
Bergen schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 02:49:
[...]
Ik denk dat de meesten de plaats 'Rotterdam' wel wat zegt ja. ;) :+

Maargoed, als ik in Rotterdam zou gaan wonen, zou ik tv, internet en telefonie van UPC nemen. Tv kost 15,83 per maand (inclusief btw), met 35,11 eenmalige aansluitkosten. Je gaf aan dat je in een 20 mbit pakket van Tele2 was geinteresseerd, dus geef ik ook maar de kosten voor een 20 mbit abo van UPC, in combinatie met een VoIP Freetime telefonie abo kost dat 59,95 per maand. Dan heb je een 20 mbit down/2 mbit up abo. Bellen: na 19:00 en in het weekend naar alle nationale vaste nummers (muv 06- en 090x-nummers) gratis. Geen installatiekosten als je 't zelf installeert.

Maarja, ik werk bij UPC dus mijn mening is nogal subjectief. ;)

[...]
Wanneer heb je voor 't laatst een abo bij UPC gehad? Tijden veranderen he, een slechte naam heb je snel opgebouwd maar er gaat blijkbaar een eeuwigheid overheen om er vanaf te komen, hoe goed je 't tegenwoordig ook doet. Aan alleen "UPC is bagger", zonder onderbouwing, heeft de topicstarter ook niet veel. Hebben al die 750.000 internet/telefonie-abonnees dan een 'bagger'-aansluiting?
In Rotterdam zijn nogal eens storingen door verouderd netwerk. Ik zeg niet dat het storingsloos kan, mar de kans is vrij groot daar. Ex UPC-er

LinkedIn WoT Cash Converter

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wanadoo ADSL Family (20 Mbit) + telefonie?

Verwijderd

Kies geen totaalpakket. Lees het forum goed en je ziet enorm veel problemen en ellende. Heb zelf Essent athome gehad en ben daar gillend weggelopen. Heb nu KPN budget aansluiting, Quicknet large abbo en telefoneer onder eigen beheer met voipstunt op mijn eigen telefoontoestellen. Ben uiteindelijk voor de helft van het oorspronkelijke bedrag klaar en veel tevredener. Totaal aanboeders willen wel maar kunnen niet (de uitzonderingen daargelaten) maar vragen wel belachelijke prijzen voor hun producten.

Niet doen, is mijn advies

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:09

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Je kan je geld in één fonds beleggen, met als gevolg dat het óf ontzettend goed gaat, óf dat het een ramp is. Je kan ook datzelfde geld over meerder fondsen verspreiden, en risico spreiden. Het is gewoon een gok dus :P

Life is not about specs, it is about joy!

Pagina: 1