Toon posts:

[.NET 2.0] BSOD bij installatie .NET framework*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje het probleem dat .NET Framework 2.0 niet wil installeren. Ik gebruik de setup van Visual C#, waarbij automatisch het framework geinstalleerd wordt.

Nu is het probleem dat als ik instel dat de computer bij een fout automatisch opnieuw moet opstarten, ik een BSOD krijg, en als ik dat uitzet blijft de setup bij de installatie gewoon hangen. Dit is het geval bij evengoed de losse setup als de setup is Visual C#.

Ik draai Windows Media Center met SP2, en het rare is dat het al eens eerder geinstalleerd is geweest, maar nu de harde schijf geformateerd is en dergelijk, het nu opeens blokkeert.

Wat kan er aan de hand zijn? :)

• giMoz
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-01 09:10

giMoz

iets met meester...

geeft ie nog wat duidelijkheid bij de Error???

Of niet natuurlijk...

Verwijderd

Topicstarter
giMoz schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 20:55:
geeft ie nog wat duidelijkheid bij de Error???
Met die BSOD bedoel ik dat de computer opnieuw opstart, sorry :) als ik dus zorg dat hij wel een BSOD meot geven blijft de setup gewoon op een zeker punt stilstaan :(

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Een spontane reboot :?
Of gaat de setup netjes zeggen "ik moet opnieuw opstarten, daarna ga ik verder" :?

[ Voor 10% gewijzigd door _Thanatos_ op 25-05-2006 17:32 ]

日本!🎌

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-02 17:02

Swerfer

Hmm...

Ik neem aan dat de TS bedoeld dat de setup een dusdanige fout genereert dat de setup (windows?) gaat hangen. Als de TS windows instelt op automatisch herstarten bij zo'n fout, dat de fout die setup genereert ook daadwerkelijk zorgt voor een herstart waar anders een BSOD zou moeten verschijnen...

@TS: Kan je zien waar de setup misgaat? Aan het begin of aan het eind, of bij het registreren van componenten oid?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Verwijderd

Staat er nog wat info in de eventlog?

Verwijderd

Topicstarter
Swerfer schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:14:
Ik neem aan dat de TS bedoeld dat de setup een dusdanige fout genereert dat de setup (windows?) gaat hangen. Als de TS windows instelt op automatisch herstarten bij zo'n fout, dat de fout die setup genereert ook daadwerkelijk zorgt voor een herstart waar anders een BSOD zou moeten verschijnen...

@TS: Kan je zien waar de setup misgaat? Aan het begin of aan het eind, of bij het registreren van componenten oid?
Correct :) De setup loopt aan zo'n beetje het einde vast, op 3/4e van de setup, ik zal zometeen een screenshot plaatsen. :)
Pagina: 1