Toon posts:

printplaat-beschrijving sennheiser RS45

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
als iemand mij kan helpen aan een beschrijving van wat er zich allemaal op het printplaatje van een RS45 hoofdtelefoon bevind (en dan bedoel ik eigenlijk het docking-station zegmaar) zou ik hiermee erg geholpen zijn

een flinke lijst met problemen die anderen met het product hebben gehad mag ook, misschien dat daar slimme oplossingen tussenstaan, maar ik vrees dat het toch solderen word

(nee terugsturen naar sennheiser helpt niet, al gedaan)

bvd iedereen ;)

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 10:13
Wat is precies het probleem wat je hebt dan? Omdat je zegt dat opsturen naar Sennheiser geen zin heeft.

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• jaapgvk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-06-2024

jaapgvk

dus...

Ik heb een zelfde soort probleem. Ik ben nl de adapter en het audio aansluitkabelte van mijn rs45 kwijt. Dat audio komt wel goed, kan niet veel mee mis gaan, maar ik kan op het printplaatje dus niet zien wat + en - van de stoomadapter moeten zijn (rechtsonder)

Afbeeldingslocatie: http://i17.photobucket.com/albums/b61/jaapgvk/Untitled-2.jpg

Ik heb echt de ballen verstand van printplaatjes dus als iemand mij zou kunnen helpen :?

Op zich...

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 23:28
Meet even met een multimeter welke van de 2 pinnetjes er aan massa liggen (over het algemeen dat grote groene vlak) en je weet wat de min en dus ook de plus is ;)

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11-2025
voor zover ik kan zien is het linker pinnetje verbonden met het bovenste (massa)vlak

• jaapgvk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-06-2024

jaapgvk

dus...

hondapower schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:50:
voor zover ik kan zien is het linker pinnetje verbonden met het bovenste (massa)vlak
Klopt, en het andere pinnetje is verbonden met het onderste vlak.

@ DustMan4u: Bedankt! Idd, als ik logisch ga redeneren kan ik het zo meten. Ik heb gemeten en het rechtse pinnetje geeft geen weestand als ik vanaf een massapunt meet. Dat is dus de min :)

Weer wat geleerd. Bedankt!

Op zich...

Pagina: 1