Mijns inziens mogen topics over kansspellen gewoon gepost worden.. Iedereen speelt wel eens een spel en iedereen gokt wel eens, niks mis mee om daar een topic over te maken. Posten over wedstrijden na afloop, verwachtingen, etc is toch niks mis mee?
Wel heb ik moraal een bezwaar tegen het posten van de bedragen die je inzet met gokken, daar het bedrag niet van belang is (of discussies over de winkansen van de deelnemers, etc). Klaas die zegt dat hij geld heeft ingezet op de overwinning van Ajax? Helemaal niks mis mee vind ik.. Klaas die zegt dat hij 100 euro heeft ingezet op Ajax en van een winkans 1:5 uitgaat, daar is wel iets mis mee
Gokken is helemaal niks mis mee, alleen moet er wel duidelijk worden aangegeven dat het niet de bedoeling is om elkaar (direct of indirect) proberen te overtuigen dat ze op een bepaalde speler/vereniging/whatever moeten kiezen..
edit:
En tja, je mag dan misschien persoonlijk morele bezwaren hebben maar ik zou toch het idee hebben van 'probeer uit en zie hoe het topic zich ontwikkeld.. Je kan altijd achteraf nog sluiten en dergelijke topics verbieden (voorkomen is wel beter dan genezen, maar niet geschoten is altijd mis!)
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 17-04-2007 20:05
]