Krasjes op CD verminderen??

Pagina: 1
Acties:

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 11:01

Rozz

I'm an Apogian!!

Topicstarter
Ik heb wat belangrijke data op CD`s staan...maar er zitten teveel krasjes op...ik kan ze dus niet goed lezen?

Iemand tips om deze wat te verminderen? ze zitten alleen in de coating (opperlaag) dus niet al te diep. maar wel genoeg om niet te kunnen lezen....

Thanx

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Probeer de cd's eens in een cd-writer te lezen. Deze kunnen beschadigde cd's meestal iets beter lezen. Anders even een schoonmaaksetje halen in de winkel.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:59

4POX

Everybody is wired

de krassen opvullen met tandpasta :):)

En ik meen het :)

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

repareersetje halen . Kost niet veel en werkt goe . En anders zijn er firma's die er gewoon nieuwe coating op leggen . Laten doen met mijn totaal bekraste Half-Life cd , bijna geen krassen meer in , enkel nog van die miezerige mini-krasjes . Werkt terug perfect .

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Bij een goeie telecom winkel (Lees: eentje waar ze veel mobiele telefoons hebben) vragen naar scherm polish/krasverwijderaar.

Halfords heeft ook zo'n soort goedje leverbaar als het goed is.

(En als je nog exotischer wilt: 1 micron diamant pasta, ook voor polijstwerk. Dat werkt ook gegarandeerd. Geen idee waar je dat kan kopen overigens.)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

gebruik eens clone cd of cdrwin en expermenteer eens met de instellingen
Pagina: 1