Op mijn laptop wil ik graag twee instanties van Windows XP installeren. Een voor dagelijks gebruik en een lightweight versie voor gebruik met DjDecks (nogal systeemvretend programma dat realtime moet lopen). Nu wil het feit dat ik al twee besturingssystemen draai, te weten XP op C: en Ubuntu op D:. De bootloader is Grub. Ubuntu wordt geslachtofferd ten bate van de tweede XP.
In de FAQ wordt gerept van het installeren van twee verschillende versies van Windows, ik wil echter twee dezelfde versies installeren. Daarnaast ben ik benieuwd of Grub mogelijkerwijs nog roet in het eten gaat gooien, ook hier kan ik zo snel niets over vinden.
Of is het zp simpel dat ik slechts de aanwijzingen moet volgen en een XP CD in mijn laptop stoppen en het geheel nogmaals op D: installeren?
Dank voor de antwoorden!
In de FAQ wordt gerept van het installeren van twee verschillende versies van Windows, ik wil echter twee dezelfde versies installeren. Daarnaast ben ik benieuwd of Grub mogelijkerwijs nog roet in het eten gaat gooien, ook hier kan ik zo snel niets over vinden.
Of is het zp simpel dat ik slechts de aanwijzingen moet volgen en een XP CD in mijn laptop stoppen en het geheel nogmaals op D: installeren?
Dank voor de antwoorden!