Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

TomTom Mobile Map van Mayor Roads of Europe

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• TheSixkiller
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:18

TheSixkiller

Angorageiten.nl

Topicstarter
Beste Mensen,

Wie kan mij met zekerheid zeggen of er een map bestaad voor tomtom mobile.
van de hoofdwegen van europa (oftewel Mayor Roads of europe).
op de site van tomtom is niets te vinden, en met google krijg ik ook al geen resultaten.

voor tomtom Navigator is deze wel te krijgen maar blijkbaar niet voor de mobile versie van tomtom.
Dank!

Verwijderd

De kaarten die ik heb voor mijn TomTom Navigator (op mn Ipaq) kan ik ook gebruiken op mn TomTom Mobile (SE P910i). Al geprobeerd?

• TheSixkiller
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:18

TheSixkiller

Angorageiten.nl

Topicstarter
nog niet geprobeerd,

omdat overal staat dat er een verschil zit tussen de kaarten voor Mobile en Navigator.
hoe zou je zoiets moeten instaleren, gewoon de map met de kaart 1op1 kopieren naar de locatie op de mobile?

Verwijderd

Ik heb inderdaad het mapje met daarin de kaart-gegevens gewoon 1-op-1 gekopieerd.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:09

samo

yo/wassup

misschien zoeken op de juiste spelling tom tom major roads of europe

(mayor = burgermeester, major = grote)

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

TheSixkiller schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:23:
nog niet geprobeerd,

omdat overal staat dat er een verschil zit tussen de kaarten voor Mobile en Navigator.
hoe zou je zoiets moeten instaleren, gewoon de map met de kaart 1op1 kopieren naar de locatie op de mobile?
Ik gebruik gewoon de kaarten van de navigator versie, dat heeft tot op heden nog geen problemen opgeleverd. Moet wel zeggen dat ik alleen nog de kaarten van Benelux en Groot-Brittannie echt heb gebruikt, maar ik ga er van uit dat de anderen ook gewoon werken. Wel heb ik problemen met de POI's, als ik die aanzet dan loopt de boel regelmatig vast.

Verwijderd

Ook de mobile versie heeft een Major Roads of Europe map. En zoals hierboven al gezegd is, is hij ook over te nemen van de Navigator versie.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Nu het (typ)foutje bekend is bij de topicstarter kan deze wel op slot :)

[ Voor 6% gewijzigd door Eggy op 24-05-2006 13:48 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.