Toon posts:

Een recent lijstje van de overklokbaarheid van...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De DURON... Ik heb net een nieuwe DURON 700 gekregen, nadat mijn ouwe helemaal verbrijzeld was aan een zijkant(de core dus), en dat zonder enige kosten :). Nu vroeg ik mij af hoe ver mijn nieuwe wil, de oude wou maar tot 8,5x met de MP:(.

Plz post deze lijst ff...

Verwijderd

vraagje, hoe bevalt dat MSI moederboard?
ik heb deze besteld, heb nu nog een MSI met Intell celeron 466, is die DURON met dit MOBO veel sneller/beter?
bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Met overclocken is hij superstabiel, bij mij tenminste... Persoonlijk zou ik nu alleen wel de Pro2a nemen, die heeft tenminste een 133MHz frontsidebus support...

Maar MSI is wel aan te raden, maar er zullen mensen zijn die daar anders over denken neem ik aan.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

hee THeRuLeR
,bedankt voor de snelle reaktie,
Zoals je ziet bij mij specificaties staat daar de pro-A vermeld, dit is wat voorbarig want die heb ik nog niet..MSI is heel stabiel ,dat wel.ik ben het spul aan het vernieuwen, dus we zijn benieuwd!

WAS ik Vergeten, dat overklokken,heb je dat via de BIOS gedaan?

greetings!

Verwijderd

Topicstarter
op dit moment nog niet, heb net mijn nieuwe proc erin gezet... dus maar ga zo aan de gang... als het goed is wil hij nu een stuk verder. overclocken KAN alleen via de bios...

BTW.. Het is niet MSI K7II ProA, maar MSI K7T Pro2a

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 21:10 schreef THeRuLeR het volgende:
Met overclocken is hij superstabiel, bij mij tenminste... Persoonlijk zou ik nu alleen wel de Pro2a nemen, die heeft tenminste een 133MHz frontsidebus support...
dat heeft ie helemaal niet.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:30

scorpionv

This space for rent

Dat wilde ik net zeggen, dat heeftie absoluut niet. Asus en Abit hebben wel al 133MHz bordjes, resp A7V133 en KT7a.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:30
je kunt t wel proberen . i.i.g. :)
Pagina: 1