Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een javascript te schrijven/op zoek naar een javascript waarmee ik een nieuwe file box kan genereren zodra de huidige ingevuld is.
Maar kom er niet uit
De allereerste entry heeft een name waarde van 0. Zodra hier een bestand geselecteerd wordt moet het script een nieuwe file box genereren met de waarde 1, daarna weer een nieuwe file box met de waarde 2 and so on...
de huidige code:
Heb ook al op javascript.internet.com en javascriptkit e.d. gekeken maar kan niets vinden en zelf schrijven lukt ook niet echt...
Ik ben bezig met een javascript te schrijven/op zoek naar een javascript waarmee ik een nieuwe file box kan genereren zodra de huidige ingevuld is.
Maar kom er niet uit
De allereerste entry heeft een name waarde van 0. Zodra hier een bestand geselecteerd wordt moet het script een nieuwe file box genereren met de waarde 1, daarna weer een nieuwe file box met de waarde 2 and so on...
de huidige code:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <title>Upload</title> <script language="javascript" type="text/javascript"> function NewField() { document.write('<input name="1" type="file"'>) } </script> </head> <body> <form enctype="multipart/form-data" method="post" action="blaat.asp"> <input type="file" name="0" id="0" onchange="NewField();"> </form> </body> </html> |
Heb ook al op javascript.internet.com en javascriptkit e.d. gekeken maar kan niets vinden en zelf schrijven lukt ook niet echt...
[ Voor 39% gewijzigd door BtM909 op 24-05-2006 10:24 ]