Weet iemand een server op poort 21 of kan iemand mij ff van een aantal blokjes voorzien van GF, ik wil bekijken of ik dit leuk vind.
Verwijderd
duh GF (of te wel Gamma Flash) hebben geen blokjes. je client gaat zelf randoms genereren en die rekent hij uit. je hoeft niet bang te zijn dat je dubbele hebt want dat vinden ze ook goed. je kan dus geen GF units fetchen.
jupOp donderdag 25 januari 2001 21:00 schreef Smazy het volgende:
Weet iemand een server op poort 21 of kan iemand mij ff van een aantal blokjes voorzien van GF, ik wil bekijken of ik dit leuk vind.
poort 21
ip = 212.83.83.181
of DNS = overloadnl.dhs.org
fetchen hoeft niet, alleen flushen
Ik neem aan dat je Gamma Flux bedoeltOp donderdag 25 januari 2001 21:08 schreef stappel het volgende:
duh GF (of te wel Gamma Flash
Heb een beetje zitten vervelen met dat spul en nou ben ik de originele poort vergeten van die server die normaal ingesteld stond. Weet iemand hem?
Nee joh... Gamma Flash is weer een nieuw projectOp donderdag 25 januari 2001 22:02 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Gamma Flux bedoelt
4356Op donderdag 25 januari 2001 22:06 schreef TomcatX het volgende:
Heb een beetje zitten vervelen met dat spul en nou ben ik de originele poort vergeten van die server die normaal ingesteld stond. Weet iemand hem?
Als hetzelfde blokje niet uitmaakt, kan je toch ook 2 keer hetzelfde flushen???
oVeRLoaD, heb jij misschien antwoord op bovenstaande??
yep dat kan
en dat gebeurt ook
handig systeem hé
en dat gebeurt ook
handig systeem hé
ja makkelijk he zonder dupe check , zo kan je lekker veel flushen , deed een team gister ook van 7 mensen hup 65k , stelletje piep piep piep , dus lekker fraude gevoelig
iets met lenzen
Pagina: 1