Amantes amentes
--
Be inspired!
Ok maar waarom. Motiveer je antwoord overtuig mij ik wil niet blind gaan ik wil kiezen. Waarom ADAPTEC?????????
Amantes amentes
--
Be inspired!
Adaptec? Er zijn zat merken die meer waar voor hun geld bieden. Adaptec is gewoon "over-priced". Er zijn ook nog andere merken als Dawicontrol en Tekram die vaak veel goedkoper zijn en niet minder goed zijn.
Ik heb ook nog een kaartje gevonden van Rioworks of het wat is is een tweede maar hij
schijnt in duitsland iets beter uit de bus te komen dan de adaptec 39160Ultra.http://www.rioworks.com/product/SCSI/scq-u3.htm
Ik zelf moet ook nog een Scsi kaart aanschaffen en de meeste mensen adviseren toch Adaptec.
schijnt in duitsland iets beter uit de bus te komen dan de adaptec 39160Ultra.http://www.rioworks.com/product/SCSI/scq-u3.htm
Ik zelf moet ook nog een Scsi kaart aanschaffen en de meeste mensen adviseren toch Adaptec.
Ik gebruik nu al een aantal jaren een SCSI kaart met een NCR 810 chip set.... dit is een uitermate goeie SCSI-2 kaart voor nog geen 100 gulden....
Waarom zou je meer betalen voor wat net zo goed is????
Waarom zou je meer betalen voor wat net zo goed is????
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Die rioworks dingen zijn bij www.narwal.nl te krijgen, die tekram dingen kwamen bij de C'T als beste uit...
Evengoed als de Adaptec 2940 U2W alleen die prijs was hoger en daarom dus een 2 eplaats
Evengoed als de Adaptec 2940 U2W alleen die prijs was hoger en daarom dus een 2 eplaats
Verwijderd
Ik heb een kaartje van Advance met een toshiba cd rom speler en een yamaha brander er aan en dat werkt perfect.
Mzzl,
Wim
Mzzl,
Wim
Verwijderd
Adaptec (retail), bij sommige oem versies kan de bios niet flashen....
Een losse kaart is altijd beter dan een mobo met een ingebouwde scsi.... Hoewel het goedkoper is, helaas kan je scsi dan niet 'meenemen' naar je nieuwe mobo
Scsi is best cool! alleen zeer slecht voor beurs
Als je alleen maar spelletjes speelt en af en toe een briefje tikt, kan je beter niet aan scsi beginnen.....
Een losse kaart is altijd beter dan een mobo met een ingebouwde scsi.... Hoewel het goedkoper is, helaas kan je scsi dan niet 'meenemen' naar je nieuwe mobo
Scsi is best cool! alleen zeer slecht voor beurs
Pagina: 1