Ik zit net een beetje te computeren, msn staat aan op de achtergond, krijg ik ineens een berichtje of ik ook berichten wil ontvangen van mensen die niet in mijn lijst staan. Ik klik op ja, krijg ik dit berichtje:
.--------------------------------------------------------------------.
| Start van sessie: woensdag 24 mei 2006 |
| Deelnemers: |
| s a n d e r . . (blablabla@hotmail.com) |
| sarah (sarah865242324@hotmail.com) |
[00:55:39] sarah: Tried to get a hold of you last nite...
I'm online and waiting for you -;)
Knip.com/blablabla
btw honey its free also <333
$(RANDCHARS)
Heeft iemand anders al wel is zo iets gehad, en is dit echt een nieuw iets van msn, of heb ik gewoon een virus? Nadat ik dit venster sloot kreeg ik opnieuw dezelfde vraag, toen ik daar aanvinkte dat ik geen berichten meer wilde ontvangen van mensen die niet in mijn lijst staan heb ik geen berichten meer gekregen... Knip is een pronsite btw, en nee ik was daar nog nooit geweest
Edit: linkje ook maar even ge-edit, misschien zie je mijn e-mail adres als je op de lik zou klikken die ik kreeg. Ik heb er zelf niet op geklikt trouwens...
| Start van sessie: woensdag 24 mei 2006 |
| Deelnemers: |
| s a n d e r . . (blablabla@hotmail.com) |
| sarah (sarah865242324@hotmail.com) |
[00:55:39] sarah: Tried to get a hold of you last nite...
I'm online and waiting for you -;)
Knip.com/blablabla
btw honey its free also <333
$(RANDCHARS)
Heeft iemand anders al wel is zo iets gehad, en is dit echt een nieuw iets van msn, of heb ik gewoon een virus? Nadat ik dit venster sloot kreeg ik opnieuw dezelfde vraag, toen ik daar aanvinkte dat ik geen berichten meer wilde ontvangen van mensen die niet in mijn lijst staan heb ik geen berichten meer gekregen... Knip is een pronsite btw, en nee ik was daar nog nooit geweest
Edit: linkje ook maar even ge-edit, misschien zie je mijn e-mail adres als je op de lik zou klikken die ik kreeg. Ik heb er zelf niet op geklikt trouwens...
[ Voor 11% gewijzigd door pasta op 24-05-2006 02:01 . Reden: pr0n site verwijderdzor ]