Spam binnen msn messenger

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 20:47
Ik zit net een beetje te computeren, msn staat aan op de achtergond, krijg ik ineens een berichtje of ik ook berichten wil ontvangen van mensen die niet in mijn lijst staan. Ik klik op ja, krijg ik dit berichtje:

.--------------------------------------------------------------------.
| Start van sessie: woensdag 24 mei 2006 |
| Deelnemers: |
| s a n d e r . . (blablabla@hotmail.com) |
| sarah (sarah865242324@hotmail.com) |
.--------------------------------------------------------------------.
[00:55:39] sarah: Tried to get a hold of you last nite...
I'm online and waiting for you -;)
Knip.com/blablabla
btw honey its free also <333

$(RANDCHARS)

Heeft iemand anders al wel is zo iets gehad, en is dit echt een nieuw iets van msn, of heb ik gewoon een virus? Nadat ik dit venster sloot kreeg ik opnieuw dezelfde vraag, toen ik daar aanvinkte dat ik geen berichten meer wilde ontvangen van mensen die niet in mijn lijst staan heb ik geen berichten meer gekregen... Knip is een pronsite btw, en nee ik was daar nog nooit geweest >:)

Edit: linkje ook maar even ge-edit, misschien zie je mijn e-mail adres als je op de lik zou klikken die ik kreeg. Ik heb er zelf niet op geklikt trouwens...

[ Voor 11% gewijzigd door pasta op 24-05-2006 02:01 . Reden: pr0n site verwijderdzor ]

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 11:32

CaptBiele

No Worries!

dan is er toch geen probleem?
als je wel berichten wilt ontvangen van mensen die niet in je lijst staan kan je dat soort dingen verwachten. het is echt geen virus...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; ik zie hier ook niets nieuws/spannends aan; gewoon een spambot die iedereen berichten probeert te versturen. Lijkt me niet dat jij daar iets aan kan doen behalve geen berichten van onbekenden ontvangen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.