[MacOSX] Still waiting for root device

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
Beste tweakers,

Ik zit nou al een poos te zoeken naar de oplossing van mijn probleem:
Ik installeer Mac OS X 10.4.6 X86 succesvolle op mijn pc en krijg daarna bij de eerste keer booten een errorlogo. Als ik heb omstart via -v dus alle commands langs zie komen krijg ik: Still waiting for root device. Na veel google geraadpleegt te hebben greep ik naar de tweakers hier.

Systeem:
Pentium 4 - 3,4ghz
ATI X600 256mb
Seagate (SATA) 200gb schijf
1 GB intern geheugen

Geprobeerd:
- SATA paar keer opnieuw formateren in de installatie van MacOSX.. in 2 partities of 1 beide geprobeerd.
- Schijf op Device 0 als slave gezet (was een tip van iemand)
- DVD-stations verwijderd.(stroom eraf)
Kan iemand mij helpen??? :)

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Ehm... probeer je Mac OS X op je PC te installeren of probeer je je mac te herinstalleren? Het eerste wordt namelijk niet officieel ondersteund...

We are shaping the future

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik installeer Mac OS X 10.4.6 X86 succesvolle op mijn pc en krijg daarna bij de eerste keer booten een
Weet niet of modjes dit grappig vinden ;)
Wat is het laatste werkende commando dat je zag?

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• josjos
Laatste is Extension "com.apple.driver.iTunesPhoneDriver" has no kernel dependecy.
Maar daarna gaat hij wel gewoon verder.. naar het laatste command: Still waiting for root device en dat blijft herhalen

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
> APL

• josjos
Excuses!! had al even op mac OS gezocht op tweakers maar dat stond allemaal onder Non-Windows Operating Systems maar er is een hele nieuwe groep! prima!!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:58
Het installeren van OS X op een pc is nog steeds niet legaal, vandaar dat we topics over deze hard/software combinatie niet toe kunnen staan op GOT. Dit kun je ook terug vinden in de policy, helaas moet dit topic dan ook op slot..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.