Logitech G3

Pagina: 1
Acties:
  • 886 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 15:54
Hoi,

ik zat ff te kijken voor een nieuwe muis, en kwam ik tot mijn verbazing deze muis tegen op de amerikaanse logitech site, de G3:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/11234.jpg

hier zit ik dus al een eeuwigheid op te wachten, een g5 in een mx300/g1 jasje.

Hij is alleen nog nergens te koop, iemand enig idee wanneer die beschikbaar komt?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Denk dat Logitech je daar het beste een antwoord op kan geven. Even een mailtje sturen?

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hoop dat de prijs wel lager wordt, nu kun je net zo goed voor een mx518 gaan. En voor 10 euro meer heb je de G5 :P

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/11529.jpg

(dit zelfde geld voor de hierboven nieuwe g11, voordat de prijs redelijk is vergleken met de g15 met je weer een maand verder.)

[ Voor 46% gewijzigd door niels88 op 23-05-2006 22:07 ]

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:47
niels88 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:03:
Hoop dat de prijs wel lager wordt, nu kun je net zo goed voor een mx518 gaan. En voor 10 euro meer heb je de G5
Als je leest wat de TS zegt is hij helemaal niet geinteresseerd in een MX518. Alleen een muis met de vormgeving van een MX300/G1 en de performance van een G5.

Ik ben nu in het bezit van de G1 maar ik zou 'm zo vervangen door de G3. Wat een mooi muisje! :P

We houden het in de gaten. :)

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 15:54
VCDfan schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 23:05:
[...]

Als je leest wat de TS zegt is hij helemaal niet geinteresseerd in een MX518. Alleen een muis met de vormgeving van een MX300/G1 en de performance van een G5.

Ik ben nu in het bezit van de G1 maar ik zou 'm zo vervangen door de G3. Wat een mooi muisje! :P

We houden het in de gaten. :)
juist :)

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:47
Review van de G3 muis:

Techgage

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Ik hoop dat ze de prijs snel naar beneden halen want zou deze muis wel willen kopen, alleen vind ik heb een beetje te duur.

en ik ben bang dat de "golflaag" snel vies word als bij de mx518...

+ ik ben een beetje bang dat de laser sensor een beetje "slecht" is a la G5 >.<

[ Voor 17% gewijzigd door Greyh0und op 05-10-2006 11:37 ]

Greyh0und

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:36
Zijn er inmiddels al wat meer ervaringen over deze muis? Ik zit er over te denken om hem aan te schaffen voor mijn notebook. De muis die ik nu heb is een logitech V100 welke niet echt game-waardig is. Ik zoek een goede muis, maar voor wat minder geld dan de G5. De G3 kost momenteel 30 euro excl. verzenden.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:58
NoepZor schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:22:
Zijn er inmiddels al wat meer ervaringen over deze muis? Ik zit er over te denken om hem aan te schaffen voor mijn notebook. De muis die ik nu heb is een logitech V100 welke niet echt game-waardig is. Ik zoek een goede muis, maar voor wat minder geld dan de G5. De G3 kost momenteel 30 euro excl. verzenden.
Hey, ik ben vandaag naar de Media Markt gegaan en daar vond ik de G3. Ik wist niet eens dat die bestond dus ik heb hem gewoon maar even gekocht om hem is uit te proberen. Normaal gebruik ik namelijk mijn G5 of op school mijn MX Revolution. Mijn G3 zal ik binnenkort is even goed testen. Hij ziet er iig erg leuk uit. Qua hand ligging voelt hij aan als een standaard Logitech muis. De G5 bijvoorbeeld vind ik echt de lekkerste muis voor mijn hand tot nu toe. Maar goed, ik zal je op de hoogte houden ;)

Hij was trouwens 30,- bij de MM.

//edit
Tja wat ik tot nu toe merk is dat hij eigenlijk hetzelfde presteerd als de G5 alleen ligt hij naar mijn mening iets minder lekker in de hand. Maar qua performance lijken ze identiek.

[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Hendro op 26-10-2007 23:15 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:36
Heb er een besteld voor bij de laptop, lijkt me iets compacter en hij is minder duur dan een G5. Volgens mij is de optische engine identiek, maar zitten er geen fratsen bij zoals gewichtjes. Maar kost ie in elke MM 30? Ik heb er een via internet besteld voor 36 euro. (naja wordt naar me opgestuurd)

De wijzen komen uit het Oosten!

Pagina: 1