Toon posts:

Wie gaat waar assimileren tijdens open dagen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien de tijd weer aanbreekt dat alle scholen open dagen houden lijkt het me een goed idee dat iedereen die naar zo'n open dag gaat ff een koetje meeneemt(voor het geval dat :) ). Ikzelf ga koetjes instaleren op Drente College Meppel, mits de systeembeheerder het goed vindt, maar dat moet wel lukken.
Hebben ook anderen nog assimileer plannen tijdens open dagen?

Verwijderd

Aangezien op hoge scholen/universiteiten je moet aanloggen op het netwerk alvorens je ook maar iets kan doen lijkt het me nogal nutteloos...Je bent immers geen student dus ook geen student# om aan te loggen..

Maar veel succes ermee

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

euuh...

Heb je de FAQ van D-net gelezen??

je mag! niet ongevraagd zomaar overal een koe installeren!!

(dat je dit ff in je achterhoofd houd!)
de officiële policypage van Dnet

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
[b].... Ikzelf ga koetjes instaleren op Drente College Meppel, mits de systeembeheerder het goed vindt, maar dat moet wel lukken.......
Nix mis mee hoor ! Succes ermee jongen !
Op mijn school draaien ze allemaal al :)

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 21:16

_soh

Op donderdag 25 januari 2001 23:33 schreef Kav_ het volgende:
Aangezien op hoge scholen/universiteiten je moet aanloggen op het netwerk alvorens je ook maar iets kan doen lijkt het me nogal nutteloos...Je bent immers geen student dus ook geen student# om aan te loggen..

Maar veel succes ermee
Uhhh.. Ooit bij zo'n gelegenheid geweest? Weet je nog wat je die dag gedaan hebt? Internetten? Juist ja, juist bij open dagen zijn die computers beschikbaar voor iedereen, ze willen ten slotte dat iedereen zich er naar hun zin gaat hebben. Geen probleem dus.

Lightning_crew