Dit heb ik in de FAQ ( FAQ - Network Troubleshooting ) gevonden:
Oude netwerkkaart eruit - Nieuwe netwerkkaart erin - het bovenstaande doen.
of:
het bovenstaande doen - Oude netwerkkaart eruit - Nieuwe netwerkkaart erin
?
En hoe moet ik in vredesnaam zo'n netwerkkaart installeren? Waar moet bijvoorbeeld die antenne? en waar is dat metale blokje met schroefjes voor? En moet mijn kast open om het te plaatsen? Ik heb nog nooit eerder hardware geplaatst! In het boekje staat alleen dat je het aan moet sluiten, maar geen verder uitleg! Ik heb trouwens de WL-138G v2 van Asus. In had al een beetje geGoogled naar hoe het zou moeten maar ik heb niks kunnen vinden?
BVD, TommyDJ.
Gaat het zo:Motorola: De helpdesk bellen om ze de gegevens van de oude netwerkkaart te laten verwijderen, of de stekker van de modem minstens 6 uur uit het stopcontact laten. Als de gateway 6 uur lang niets van de modem heeft gehoord flusht de gateway de gegevens.
Oude netwerkkaart eruit - Nieuwe netwerkkaart erin - het bovenstaande doen.
of:
het bovenstaande doen - Oude netwerkkaart eruit - Nieuwe netwerkkaart erin
?
En hoe moet ik in vredesnaam zo'n netwerkkaart installeren? Waar moet bijvoorbeeld die antenne? en waar is dat metale blokje met schroefjes voor? En moet mijn kast open om het te plaatsen? Ik heb nog nooit eerder hardware geplaatst! In het boekje staat alleen dat je het aan moet sluiten, maar geen verder uitleg! Ik heb trouwens de WL-138G v2 van Asus. In had al een beetje geGoogled naar hoe het zou moeten maar ik heb niks kunnen vinden?
BVD, TommyDJ.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 20:08 ]