hoe zit het met de garantie van zepto, ik wordt niet vrolijk van hun algemene voorwaarden
als er iets stuk is, hun noemen dat een
klacht mag je op eigen kosten/risico de boel opsturen
ook moet je defecten e.d. schriftelijk melden bij hun
of via een ontvindbaar "klachten" formulier op hun site
ook kon ik niets vinden over enventuele dead/lit-pixel garanties
zit er aan de denken de 6615WD of 2524W te kopen
maar de voorwaarden en vage garantie bepalingen weerhouden me nog
het lijkt er ook op dat hun algemene voorwaarden gemaakt zijn door stel advocaten
7. Klachten
In geval van een defect product, is de klant verplicht dit schriftelijk te vermelden aan Zepto Computers binnen een redelijke termijn na de levering van het product. De klant kan gebruikmaken van het klachtenformulier op www.zepto.nl. Wanneer goederen zijn aangemeld en ingezonden voor service, dient de volgende informatie worden meegezonden: aankoopbon/factuur, typenummer en serienummer.
De klant is verplicht de goederen te retourneren in de originele en complete verpakking als gewone pakketpost, zonder betaling op afgifte, en de klant draagt het risico tijdens het transport.
...
Zepto Computers' aansprakelijkheid geldt niet in geval van:
Indirecte- en opvolgende verliezen; defecten of tekortkomingen die zijn hersteld door Zepto Computers binnen een redelijke termijn; verliezen die redelijkerwijs voorkomen hadden kunnen worden als de klant de juiste en tijdige acties had ondernomen.
...
Met inachtneming van de restricties zoals boven beschreven, is de klant gerechtigd tot vergoeding van gedocumenteerde schade, welke een causaal verband heeft met een schending van de overeenkomst met de klant door Zepto Computers, indien de klant kan aantonen dat deze schending niet door hem is veroorzaakt. De aansprakelijkheid van dergelijke schade is beperkt tot ten hoogste het bedrag exclusief belasting toegevoegde waarde welke de klant betaald heeft of dient te betalen voor het product.
ben benieuwd hoe ze "niet tijdig actie ondernemen" gebruiken
zo kan je alles wel op de klant afschuifen natuurlijk
en nog een leuke typo in het voordeel v/d klant
Verder is Zepto Computers is aansprakelijk voor het herladen of verlies van data tijdens reparatiewerkzaamheden.
dat moet volgens mij niet aansprakelijk zijn

anyways
iemand ervaring met garanties via zepto en hun support?
of kan ik beter gaan voor een compal of asus via laptops4u?
die verkopen i.i.g. pixel en pick-up en return garanties
[
Voor 74% gewijzigd door
Verwijderd op 04-10-2006 19:37
]