Toon posts:

Fax

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een fax, (raar maar waar)
en wil graag dat hij digitaal vastlegd als ik een fax verstuur en als een fax binnenkomt.

Iemand enig Id hoe ik dat voorelkaar krijg?

Type Fax: Brother MFC 8840D

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-02 07:45
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:05:
Hallo mensen,

Ik heb een fax, (raar maar waar)
en wil graag dat hij digitaal vastlegd als ik een fax verstuur en als een fax binnenkomt.

Iemand enig Id hoe ik dat voorelkaar krijg?

Type Fax: Brother MFC 8840D
Hoe bedoel je digitaal vastleggen, bedoel je op een PC?
Je kunt via een analoge modem, je pc als fax gaan gebruiken, en per email of andere digitale manier de fax vastleggen.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Verwijderd

Topicstarter
wat ik graag wil, en wat mij niet lukt is:

als er een fax binnenkomt dat deze dan uit wordt geprint (normaal lijkt me :)) en dat dan ook een bestandje op je pc wordt aangemaakt met een kopie van de binnengekomen fax.

dan heb je 1 op papier en de ander vast op je pc aangezien ik slordig met papier werk omga en daarintegen goed met de pc :D

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-02 07:45
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 23:10:
wat ik graag wil, en wat mij niet lukt is:

als er een fax binnenkomt dat deze dan uit wordt geprint (normaal lijkt me :)) en dat dan ook een bestandje op je pc wordt aangemaakt met een kopie van de binnengekomen fax.

dan heb je 1 op papier en de ander vast op je pc aangezien ik slordig met papier werk omga en daarintegen goed met de pc :D
Als je Windows XP gebruikt, kun je dit gewoon regelen met de Faxservice die bij XP zit icm een analoge of ISDN kaart, afhankelijk van jou faxlijn.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Verwijderd

Topicstarter
Dankje voor je snelle reactie,

De fax is aangesloten op de Exchange Server, zal is kijken als er een faxservice (zal wel 8)7 )

nogmaals bedankt EJVL

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware mag dan wel breed zijn, maar het gaat nog steeds enkel over computerhardware :o

Verder stel je hier blijkbaar (niet in je topicstart...) een softwarevraag. Ga eens in de softwarefora kijken...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.