Toon posts:

Gmail-refreshing?

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Telkens als ik op gmail inlog blijft de pagina hele tijd refreshen en hij blijft wit, ik kom dus nooit in mijn inbox, dit is dus erg irritant. Weet iemand hoe dit op is te lossen?

Bij voorbaat dank,
Yass.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat heb je al geprobeerd?
Heb je je cache al eens geleegd? Temporary internet files opgeschoond? Cookies weggooid? Dat soort dingen? Welke browser? Is er recent nog iets gewijzigd aan je systeem (updates, dat soort dingen)?

Wat meer info kan geen kwaad.

En hier werkt het wel, dus aan GMail ligt het niet.

En met stom hieronder :P

[ Voor 46% gewijzigd door RobIII op 23-05-2006 15:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Misschien handig om even te vermelden met welke browser & OS je het hebt geprobeerd. Als je het maar in 1 browser hebt (bijv. IE), download dan Firefox en kijk of je daar ook het probleem hebt.

Simpelweg posten "ik heb een probleem en het is irritant, los het even op" werkt natuurlijk niet ;)

Het is veel handiger als je zelf het probleem kan isoleren tot een omgeving, een situatie of een applicatie :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• vanenkelen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:29

vanenkelen

uhmmm.....speechless

Heb ik ook wel eens (ongeveer de helft van de keren dat ik op gmail inlog) op het bedrijfsnetwerk van mijn werkgever. Bij mij helpt een keertje op de BACK-knop van m'n browser drukken perfect, dan komt ie ineens wel in de inbox. Nog geen andere workaround gevonden, maar dit voldoet voor mij wel.

Edit: Bij ons schijnt het aan de proxy server te liggen die dan een beetje dwars ligt....

[ Voor 17% gewijzigd door vanenkelen op 23-05-2006 15:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry dat ik wat te weinig info gaf:

Ik heb cache en cookies al geleegd maar het hielp niet:(
Ik draai XP Pro met IE.

En ik ben eerlijk gezegd niet zo'n firefox liefhebber.

Maar niemand heeft dit probleem dus? Vaag:(

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:15:

Ik draai XP Pro met IE.

Ik heb hetzelfde probleem, met zowel IE als FF (laatste versie). Nog nooit eerder gehad. Misschien iets mis bij gmail...

public void ik()

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

Ik draai XP Pro met IE.

Je zou nog wat meer info kunnen geven zoals of je op je werk zit of niet (i.v.m. (al dan niet transparante) proxies e.d. die problemen zouden kunnen geven), of je een firewall gebruikt (zoals Norton dingen, Windows Firewall enz.), welke provider... enz.. Je bent gewoon te vaag om te kunnen helpen. Sorry.

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 23-05-2006 15:17 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je het test met FireFox (of een andere browser, als hij maar géén gebruikt maakt van de IE engine), kan je uitsluiten dat het aan jouw verbindig of configuratie ligt. Werkt het in FireFox wel, dan is er wat met IE aan de hand... ;) En anders moet er even verder gespeurd worden... ;)

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 23-05-2006 15:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zoals Daantjuh al zegt is het ook zo FF , ik zit gewoon thuis. Ik had het op shcool laatst trouwens ook meegemaakt.

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-02 16:59

ikbenwouter

! w t R

Roblll geeft een mooi lijstje met info die je even moet geven, anders krijg je ook geen tips dus beantwoord dit nou gewoon even.

........................................................................................................................................................

Pagina: 1