Beste Tweakers....
Ik zit met het volgende probleem.
Ik ben nu al een tijdje bezig om een PC te herstellen van iemand en die heeft een aantal grote projecten gemaakt in Pinnacle Studio 10.
Echter, Studio 10 krijgen we niet stabiel [zelfs met de laatste updates niet stabiel te krijgen]. Met name tijdens simpel monteren [frames slepen] en verder op de meest vreemde momenten. Aan rederen komen we soms niet eens toe!
Wat hebben we gedaan:
- Windows opnieuw geinstalleerd met alleen Pinnacle geinstalleerd (werkt niet)
- Laatste driver updates voor Studio 10 geinstalleerd;
- Laatste videokaartdrivers van NVidea geinstalleerd [stond ergens op Google};
- Kast schoongemaakt en gecontroleerd op warmteproblemen (niet aanwezig);
- 1GB extra geheugen geplaatst;
- Deelprojecten gemaakt (maar dat werkt niet)
Geen van bovenstaande heeft gewerkt. Gebruiker heeft aangegeven dat ie graag terug wil naar Studio 9 omdat daar wel alles gewoon werkte. Nu komt dus de vraag.
Zijn projecten uit Studio 10 te gebruiken in Studio 9? Tot op heden "draait" studio 10 nog op zijn systeem, maar als ik terugga naar 9 hoop ik niet dat de beste man zijn werk kwijt is. En aangezien het nog veel projecten zijn, bestaat hier natuurlijk een behoorlijk risico.
Systeem
- P4 2.8 Ghz Socket 478
- 1,5 GB geheugen
- Pinnacle Studio 10 Plus
Als jullie nog wat weten om naar te kijken dan hoor ik dat graag. Ga vanavond weer naar de man toe, en hoop dat ik wat meer kan doen om hem te helpen.
Ik zit met het volgende probleem.
Ik ben nu al een tijdje bezig om een PC te herstellen van iemand en die heeft een aantal grote projecten gemaakt in Pinnacle Studio 10.
Echter, Studio 10 krijgen we niet stabiel [zelfs met de laatste updates niet stabiel te krijgen]. Met name tijdens simpel monteren [frames slepen] en verder op de meest vreemde momenten. Aan rederen komen we soms niet eens toe!
offtopic:
Ik weet het, Pinnacle Studio producten zijn niet stabiel, maar 9 draaide goed op die machine.
Ik weet het, Pinnacle Studio producten zijn niet stabiel, maar 9 draaide goed op die machine.
Wat hebben we gedaan:
- Windows opnieuw geinstalleerd met alleen Pinnacle geinstalleerd (werkt niet)
- Laatste driver updates voor Studio 10 geinstalleerd;
- Laatste videokaartdrivers van NVidea geinstalleerd [stond ergens op Google};
- Kast schoongemaakt en gecontroleerd op warmteproblemen (niet aanwezig);
- 1GB extra geheugen geplaatst;
- Deelprojecten gemaakt (maar dat werkt niet)
Geen van bovenstaande heeft gewerkt. Gebruiker heeft aangegeven dat ie graag terug wil naar Studio 9 omdat daar wel alles gewoon werkte. Nu komt dus de vraag.
Zijn projecten uit Studio 10 te gebruiken in Studio 9? Tot op heden "draait" studio 10 nog op zijn systeem, maar als ik terugga naar 9 hoop ik niet dat de beste man zijn werk kwijt is. En aangezien het nog veel projecten zijn, bestaat hier natuurlijk een behoorlijk risico.
Systeem
- P4 2.8 Ghz Socket 478
- 1,5 GB geheugen
- Pinnacle Studio 10 Plus
Als jullie nog wat weten om naar te kijken dan hoor ik dat graag. Ga vanavond weer naar de man toe, en hoop dat ik wat meer kan doen om hem te helpen.
Mooooooeeeee......