Toon posts:

[Access] Hoe child forms linken aan andere child forms?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een flow-programma aan het maken in ms access, met een backend en frontend.
In de frontend heb ik een formulier waarop 2 childforms staan.

Het mainform is gelinkt met een van de childforms (datasheet view) met een flow_id.
Deze childform (datasheet view) moet met een ander id gelinkt worden aan de andere childform (form view).

Ik vind overal informatie over hoe een child form linken met de mainform, maar niet met een andere childform op die mainform.

Ik heb al geprobeerd om de 2de childform een childform te maken van het eerste childform, maar aangezien het eerste childform een datasheet view is, is de 2e childform niet zichtbaar hierop.
Heeft iemand een idee hoe dit te doen?

Plaatje: http://www.4yi.be/form.jpg

Verwijderd

Werkt dit niet? Forms!MainFormulier!TweedeChildFormulier!flow_id

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-07 17:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Welkom op GoT. :)

Kun je, voordat je een topic opent in een subforum, eerst even de stickies doorlezen die daar staan? Helemaal bovenaan staat namelijk Waar hoort mijn topic?, en daarin had je kunnen lezen dat vragen met betrekking tot Access in Officesuites en -software horen. :)

PRG>>OFF

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:11:
Werkt dit niet? Forms!MainFormulier!TweedeChildFormulier!flow_id
euhm, ja, ik kan alle velden wel opvragen, maar dan is het subformulier nog niet gelinkt aan het tweede subformulier...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 21:52:
[...]

euhm, ja, ik kan alle velden wel opvragen, maar dan is het subformulier nog niet gelinkt aan het tweede subformulier...
Dat gaat niet; wel zou je zonder keiharde link de recordsource van het tweede form kunnen aanpassen bij een afterupdate van dat eerste subform.