Ik zit met het volgende probleem:
Laatst ben ik een beetje aan het knoeien (
) geweest door 2 160Gb SATA schijven in een raid 0 config te zetten.
Toen ik dit in de bios van mijn raid controller instelde realiseerde ik dat er nog data op de schijf stond welke ik wil behouden.
Direct hierna heb ik de raid 0 config weer ongedaan gemaakt.
Helaas zijn mijn partities gewist en kan ik dit niet ongedaan krijgen.
Ik heb dit al geprobeerd met een paar programma's, maar zonder resultaat.
Aangezien ik de schijf toch weer nodig had, heb ik een complete backup (ghost) gemaakt van deze schijf.
Als ik hier een recover programma overheen laat gaan dan ziet hij wel een heleboel bestanden welke nog te recoveren zijn, maar het liefst zou ik alle data inclusief de folders weer terug krijgen.
Heeft iemand hier meer ervaring mee of heeft iemand een goed idee dan hoor ik het graag?
Laatst ben ik een beetje aan het knoeien (
) geweest door 2 160Gb SATA schijven in een raid 0 config te zetten.Toen ik dit in de bios van mijn raid controller instelde realiseerde ik dat er nog data op de schijf stond welke ik wil behouden.
Direct hierna heb ik de raid 0 config weer ongedaan gemaakt.
Helaas zijn mijn partities gewist en kan ik dit niet ongedaan krijgen.
Ik heb dit al geprobeerd met een paar programma's, maar zonder resultaat.
Aangezien ik de schijf toch weer nodig had, heb ik een complete backup (ghost) gemaakt van deze schijf.
Als ik hier een recover programma overheen laat gaan dan ziet hij wel een heleboel bestanden welke nog te recoveren zijn, maar het liefst zou ik alle data inclusief de folders weer terug krijgen.
Heeft iemand hier meer ervaring mee of heeft iemand een goed idee dan hoor ik het graag?
[ Voor 4% gewijzigd door bokko! op 23-05-2006 14:41 ]