Binnenkort loopt mijn huidige abo af en daarom mag ik als ik verleng met 2 jaar een nieuw toestel uitzoeken.
Op dit moment heb ik een Nokia 6230 (de gewone, niet de i-versie). Daarvoor heb ik een Nokia 6210 gehad, zijn voorganger was een Nokia 7110 en daarvoor een Nokia 5110.
Ik wil dus zeker weten weer een Nokia, bevalt prima. Op die 7110 na waren het allemaal redelijk compacte telefoons. Zoiets wil ik nu weer.
Maar door de bomen zie ik het bos niet echt meer. Wel weet ik wat ik wil:
N70, N91, 6233 (zou in mijn geval dan de 6234 worden), vrij hot.
Maar die vallen bij mij niet zo in de smaak, of te groot/zwaar of er zit weer een schuif meganisme op, etc
Wie kan mij adviseren wat voor telefoon ik nu het beste kan nemen?
M'n operator heb ik ook al gebeld, maar die komen enkel met de 'hot' items aan, ik wil gewoon iets dat bij mij past en niet wat de operator leuk kan verkopen.
Op dit moment heb ik een Nokia 6230 (de gewone, niet de i-versie). Daarvoor heb ik een Nokia 6210 gehad, zijn voorganger was een Nokia 7110 en daarvoor een Nokia 5110.
Ik wil dus zeker weten weer een Nokia, bevalt prima. Op die 7110 na waren het allemaal redelijk compacte telefoons. Zoiets wil ik nu weer.
Maar door de bomen zie ik het bos niet echt meer. Wel weet ik wat ik wil:
- Nokia
- FM Radio
- MP3
- Camera
- Kleurenscherm
- Zelfde aansluiting aan de onderkant (ivm carkit,datakabel,etc) daarom dus ook geen ander merk dan Nokia!
- Niet groter/zwaarder dan de 6230.
- Geen slide meganisme (dat gaat toch alleen maar stuk, bij die 7110 lag dat klepje er ook continue af)
N70, N91, 6233 (zou in mijn geval dan de 6234 worden), vrij hot.
Maar die vallen bij mij niet zo in de smaak, of te groot/zwaar of er zit weer een schuif meganisme op, etc
Wie kan mij adviseren wat voor telefoon ik nu het beste kan nemen?
M'n operator heb ik ook al gebeld, maar die komen enkel met de 'hot' items aan, ik wil gewoon iets dat bij mij past en niet wat de operator leuk kan verkopen.