Toon posts:

3.6V Batterij

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier thuis een Mitsubishi RV-E3J robot staan met CR-E116 controller alleen de batterij van deze laatste is leeg en nu weigert het apparaat te werken. Dus ik de batterij eruit halen en wat blijkt is het een 3.6V batterij.

Op de batt zelf staat het het volgende Mitsubishi A6BAT, ER17330V, 3.6V.

Ik heb op verschillende websites gekeken van leveranciers die die dingnen leveren maar hier in NL lijkt ie niet te vinden. Volgens US websites specs: 60MAH

Mijn vraag is nu of iemand een winkel weet waar die dingen of vergelijkbare batterijen te verkrijgen zijn???

Verwijderd

als echt tweaker kan dit geen probleem zijn, neem een zwaardere batterij en zet daar wat weerstandjes tussen ;)

Verwijderd

www.conrad.be, bestelnummer 250645 - 89
3.6v 2100mAH
oplaadbaar
1 stuks 18€

die mAH's zijn niet zo belangrijk, das gewoon de inhoud van je batterij. Ik vermoed dat er op die site 60mAH staat (wat me wel weinig lijkt), als het effectief 60MAH staat, dan heb je wel een gigantische batterij...

Kan je natuurlijk ook zelf maken, gewoon 3 in serie gooien...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 12:52 ]

Verwijderd

Ik vind het maar raar, heb die originele ergens gezien voor in de 50 euro, en dat voor maar 60mAh :?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ff plaatjes zitten kijken. lijkt op 3 knoopcellen in serie.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:02

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Staan ze hier niet bij?

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al geprobeert om 3 oplaadbare batterijen in serie te gebruiken wat opzich wel werkt alleen het is zon groot geval. Ik heb nu een andere vergelijkbare 3.6V LiOn gehaald bij de Elektrowinkel hier inde buurt.

Nog een vraagje: Is het verstandig om op een LiON batterij draadjes te solderen of verniel ik daarmee de batterij?? Anders wordt het plakband werk!!!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:44

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Lijkt me niet zo verstandig. Kun je niet ergens een batterijhouder krijgen? Dat lijkt me een betere oplossing.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Pagina: 1