Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje terug is de D520 gelanceerd door Samsung, zoals ik begrepen heb een telefoon met ong. dezelfde software als de D600. Wil hem gaan kopen want heb hem net gister bij iemand thuis vastgehouden en OMG wat een "sleek" dingetje :9~ Opzich boeit het mij niet echt of ik er nu een dikke megapixel camera of veel ruimte in heb zitten. Zit nu dus nog een beetje te twijfelen tussen deze en de 6280 van nokia (die opzich vrij lomp uitvalt).

Het gekke is dat ik dus weinig info kan vinden over de telefoon, grote sites hebben er nog niet echt een review van, weinig fora waar mensen gebruikerservaringen geven terwijl het apparaat al wel op de markt is

tekst van één of andere site
Apparaat & afmetingen

De Samsung D520 is een multimediatelefoon met een gewicht van 94 gram. De afmetingen van de telefoon zijn 101 x 46 x 16 mm. De spreektijd bedraagt (onder ideale omstandigheden) 180 minuten. De standbytijd bedraagt onder deze omstandigheden 290 uur.
Bel- & datafuncties

De Samsung D520 ondersteunt GSM 900, 1800 en 1900 MHz netwerken. Met de D520 kan je mobiel internetten dankzij de GPRS ondersteuning. De snelheid is vergelijkbaar met een internet over de vaste telefoon. Met de Samsung D520 kunnen zowel tekst (SMS) als multimedia (MMS) berichtjes verstuurd en ontvangen worden. Daarnaast heeft de D520 een WAP browser. Dankzij de POP3 email ondersteuning kan je ook gewoon je eigen POP3 emails lezen. Trilalarm en polyfone beltonen behoren uiteraard tot de standaarduitrusting.
Geheugen en connectivity

De Samsung D520 heeft 80 MB intern geheugen (Flash). Dit geheugen is niet uitbreidbaar. Je kan je data door middel van USB transferen van en naar je PC. heeft verder nog Bluetooth.
Multimedia

Met de Samsung D520 kan je zowel audio (MP3) als video (MPEG) bestanden mobiel luisteren en bekijken. De D520 is ook voorzien van een voicerecorder. Een ingebouwde FM radio ontbreekt echter. De Samsung D520 heeft verder een ingebouwde camera, waar je ook video's mee kan opnemen. De maximale resolutie van deze camera bedraagt 1280 x 1024 pixels (1.30 megapixel). Deze camera heeft geen optische zoomfunctie. Foto's maken in het donker is mogelijk dankzij de ingebouwde flits.
Scherm & bediening

De bediening van de telefoon vindt plaats op het apparaat zelf. De Samsung D520 heeft een door Samsung zelf ontwikkeld besturingssysteem. Het firmware van de telefoon is upgradable. Je kan dus eventueel later nieuwere versies van het besturingssysteem installeren.

Specificaties (tikje dubbelop misschien):

* Formaat: 101 x 46 x 15.9 mm
* Gewicht: 99 gram
* GSM 900/1800/1900
* Bluetooth
* Infrarood
* 256000 kleuren display
* MMS
* GPRS
* WAP
* Email
* JAVA
* Polyfone beltonen
* 80 MB intern geheugen
* Trilfunctie
* Digitale fotocamera
* Resolutie fotos: 1.3 Megapixel
* Digitale videocamera
* MP-3 speler
* Organiser functies
* Foto telefoonboek
* Document Viewer
* Geintegreerde handsfree

Foto impressie

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/bekkema/tweaker/samsung1.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/bekkema/tweaker/samsung2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphoneshop.nl/images/product/image.php?id=28748&dimensionid=6&shopid=11

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 13:22 ]

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik heb hem afgelopen week besteld. Bij Telfort voor €15,- p/m gratis. Dit ter vervanging van mijn 6310i die de laatste tijd toch wat brak is gaan werken.

Het verbaaste mij al dat er nog geen topic over was op GoT. Dus als hij binnen is zal ik wel wat foto's en tests posten.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Topicstarter
OnTracK schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:43:
Ik heb hem afgelopen week besteld. Bij Telfort voor €15,- p/m gratis. Dit ter vervanging van mijn 6310i die de laatste tijd toch wat brak is gaan werken.

Het verbaaste mij al dat er nog geen topic over was op GoT. Dus als hij binnen is zal ik wel wat foto's en tests posten.
Oké prima! Verbaaste (zo spel je het toch :P ?) me ook al dat er nog geen topic was. Ik was gister ook al in de bestelformulieren van Telfort aan het klooien, moest ik m'n meisjesnaam invullen :P Viel jou dat ook op?

Wel een telefoon met rondingen maar absoluut geen vrouwentelefoon (vind ik persoonlijk)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 12:46 ]

• OnTracK
  • Nu online
Ja, die meisjesnaam. Dus als je een vrouw bent die getrouwd is en dan je man's naam hebt overgenomen. Ik heb de telefoon vooral gekozen omdat hij lekker klein is.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Topicstarter
OnTracK schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:54:
Ja, die meisjesnaam. Dus als je een vrouw bent die getrouwd is en dan je man's naam hebt overgenomen. Ik heb de telefoon vooral gekozen omdat hij lekker klein is.
Hij is idd heerlijk klein, daar krijg ik ook dat instant hebbe hebbe hebbe gevoel van :9

edit: 15:54 heb hem besteld, ook bij telfort met 12 maanden abonnement. Komende donderdag alle kopiëen opsturen en dan wachten.... 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 15:55 ]

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb em nu ruim een maand en ik ben er heel tevreden over, alleen een paar dingen snap ik nog niet:

1. Waarom kan het ding niet trillen als je een mp3-ringtone gebruikt.
2. Waarom kan je niet je eigen geluiden instellen bij een sms bericht of ding uitschuiven/inklappen.
3. Waarom kan je wel verschillende toets-tonen instellen, maar alleen de instelling "uit" en "piepsignaal" lijken te werken.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heb em ook sinds vandaag =) Nog niks negatiefs over te melden :) Wel een leuke telefoontje.
-Mooi dun design
-Silder, altijd leuk :D
-MP3 valt best mee. Ik had het heel wat slechter verwacht na het horen van MP3's op Nokia telefoons.
-Bestanden overzetten gaat snel en makkelijk met bt/Samung PC Studio
-Fotos zijn van redelijke kwaliteit. (Het is een telefoon, dus echt veel moet je er niet van verwachten :P )
-Video kwaliteit kan ik niet echt over beoordelen omdat ik nog nooit filmpjes gezien heb die gemaakt zijn met andere GSM's. Sample filmpje.

Grootste nadeel atm vind ik dat je em niet kan laten vibreren tijdens een ringtone. Het is 'Vibration then melody' ;(

Telefoon gekregen bij een T-Mobile abo van mn moeder, maar die wilde geen nieuwe telefoon. En er zat ook geen sim-lock op ( :? ) dus heb ik em maar in beslag genomen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Chester op 26-05-2006 23:01 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Verwijderd

Topicstarter
Chester schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 22:59:
Heb em ook sinds vandaag =) Nog niks negatiefs over te melden :) Wel een leuke telefoontje.
-Mooi dun design
-Silder, altijd leuk :D
-MP3 valt best mee. Ik had het heel wat slechter verwacht na het horen van MP3's op Nokia telefoons.
-Bestanden overzetten gaat snel en makkelijk met bt/Samung PC Studio
-Fotos zijn van redelijke kwaliteit. (Het is een telefoon, dus echt veel moet je er niet van verwachten :P )
-Video kwaliteit kan ik niet echt over beoordelen omdat ik nog nooit filmpjes gezien heb die gemaakt zijn met andere GSM's. Sample filmpje.

Grootste nadeel atm vind ik dat je em niet kan laten vibreren tijdens een ringtone. Het is 'Vibration then melody' ;(

Telefoon gekregen bij een T-Mobile abo van mn moeder, maar die wilde geen nieuwe telefoon. En er zat ook geen sim-lock op ( :? ) dus heb ik em maar in beslag genomen :P
dat filmpje ziet er zeer redelijk uit, vibration then melody vind ik juist fijn (gaat meestal af in college :P )...

zogauw ik hem heb maak ik wel een berg foto's en een volledige review

Verwijderd

Ik heb hem nu ook een poosje, ik zal nog wel een review schrijven misschien, maar ik heb een probleem:

Als ik een video vanaf de pc naar mijn mobiel zet en ik ga hem achteraf bekijken op mijn mobiel dan loopt het geluid niet synchroon met het beeld. Het geluid loopt een seconde of 2 achter zelfs!

Als het filmpje begint doet hij het nog wel goed, maar na een seconde of 30 is het geluid helemaal achterop geraakt!

Iemand hier ook last van? Of iemand misschien een oplossing?

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Ik heb er 1 filmpje opstaan, origineel mpg en de telefoon als mp4. Geen last van achterlopend geluid.
edit:
ik spoel dan wel ... ik ga het voor de zekerheid nog even testen!

[ Voor 29% gewijzigd door LightYears op 28-05-2006 14:48 ]

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Ik ben Mac gebruiker. Wat wel een nadeel met nieuwe telefoons is, is dat je met iSync dan moet wachten op ondersteuning.

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

Ik heb ook een d520 met een abbo voor 15 euro permaand tmobile

en heb ook 2 samples van camera

video op zijn allerhoogst : http://www.legan.nl.nu/got/SV_A0128.mp4
fotocamera 1280x1024 op zijn hoogst : http://www.legan.nl.nu/got/SP_A0281.jpg

persoonlijk vind ik dat wel mooi genoeg

aleen zijn er wel na delen

1. bij mp3 geen trilfunctie
2. mp3 zacht
3. camera loopt soms vast en geeft een fout aan
4. bestanden groter dan 50 mb geeft hij een error ( van pc naar mobile )
5. geen nachtfunctie
6. nergens kan je nog spullentjes kopen ( boxjes ) headsets bluethooth headsets * terwijl die er wel zijn *
7. kan geheugen niet uitbreiden

Voordelen
1. lekker klein mooi design
2. simpel
3. fotos worden klein opgeslagen
4. eigen letter type voor achtergrond
5. geen achterlopend geluid met videocamera !!!
6. 1 kabel voor alles.

meer heb ik eigenlijk ook niets te zeggen
vind het een top telefoon

PS De telefoon is niet zo lang geleden uitgekomen daarom is er ook zo weinig informatie
maar voor de mensen die het nog over wegen zou ik een samsung D820 halen zit andere besturings system op zelfde als een pocketPC

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 07:10 ]

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Beetje jammer dat het volume van de MP3-speler zo laag is. Ik mag na 2 jaar eindelijk een nieuwe GSM uitzoeken en de MP3-speler vond ik juist een van de leuke dingen die op de nieuwe telefoons zit.
En ook jammer dat het geheugen niet uit te breiden is.

Ik ga maar 's naar de D800 en D820 kijken, alleen zijn die wel een stuk duurder..

[ Voor 3% gewijzigd door Cardinoz op 29-05-2006 15:57 ]

Verwijderd

Ik heb nog eens gekeken en hij doet het alleen als ik een video van PC naar mobiel zet. Als ik hem normaal opneem met de camera dan heb ik er geen last van (hoewel ik nog geen 30+ seconde filmpjes heb gemaakt)

Ik weet niet hoe lang de filmpjes waren die jullie op je mobiel hebben gezet (via pc), die van mij 8 minuten ongeveer. Weet niet of het daar aan ligt?

Als ik weer wat heb ondervonden zal ik het wir even melden

Ow ja:
Even wat pluspunten van het mobje:

Mooi design
Handige besturing (ook de knoppen zitten voor mij goed)
Goed geluid (en nee, ik gebruik de MP3 Speler functie niet, heb losse mp3 speler)
Goede camera (voor echt goede kwaliteit moet je nog steeds digitale camera hebbe)
Genoeg geheugen (ik heb geen last van de niet uitbreidbare geheugen)
Besturingssysteem heb ik niets op aan te merke...werkt heerlijk!

Offtopic:
WTF moet je nou weer met een WORD, EXCELL en POWERPOINT viewer?! 8)7

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

Enig nadeel wat ik tot nu toe heb gevonden is dat er iets mis ging met het syncen van mn data tussen outlook en de telefoon waardoor alle nummers werden vervangen door 1 nummer ... :S
Wat ik precies gedaan had om dat te bereiken ik weet het niet meer, maar ik heb weinig zin het nog eens te proberen.
Verder vind ik het wel fijn dat de telefoon laadt als je dat wilt (dit zeg ik na 4 jaar sony/ericcson) ;)

Verwijderd

Topicstarter
LightYears schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:19:
Enig nadeel wat ik tot nu toe heb gevonden is dat er iets mis ging met het syncen van mn data tussen outlook en de telefoon waardoor alle nummers werden vervangen door 1 nummer ... :S
Wat ik precies gedaan had om dat te bereiken ik weet het niet meer, maar ik heb weinig zin het nog eens te proberen.
Verder vind ik het wel fijn dat de telefoon laadt als je dat wilt (dit zeg ik na 4 jaar sony/ericcson) ;)
laden? Wat is er mis met een sony ericsson dan? Ik heb namelijk nu een t630 en die laadt ook als ik de lader erin druk :P

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

ik had bij een t610 en k700 veel last dat de contactjes elkaar niet goed raakte.

• Chester
  • Niet online
LightYears schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:07:
ik had bij een t610 en k700 veel last dat de contactjes elkaar niet goed raakte.
Met ^^
Dat had ik ook erg vaak met mn T610. Ga je slapen denkende dat ie aan het opladen is. Word je wakker, issie nog steeds leeg :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Verwijderd

Topicstarter
Ah op die manier, oké... Ja dat zal idd wel een voordeel zijn.

Damn heb echt zin, bij tpg stond dat er vandaag al één afleverpoging bij m'n ouders was geweest, morgen zullen ze het wel weer proberen.

Dan mag ik hem donderdagavond of vrijdagavond uit proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
Telfort of tpg hebben iets verknald waardoor ik hem nu volgende week krijg

/me wachtend ;(

Maargoed, dan is het nog mooier om te krijgen als je wat langer wacht...

Verwijderd

ik vind ook jmmr dat er ontiegelijk veel afdrukken van je vingers erop blijven. dus je bent gewoon geneigt om em om de paar dagen te poetsen. maar dan ziet ie er ook weg super uit en kan je jezelf gewoon zien op de achterkant :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:50:
ik vind ook jmmr dat er ontiegelijk veel afdrukken van je vingers erop blijven...

...maar dan ziet ie er ook weg super uit en kan je jezelf gewoon zien op de achterkant :D...
Ik heb er weinig last van van die vingerafdrukken. Oke, als je hem precies in de goeie hoek houd van het licht zie je soms een vingerafdruk. Maar die poets je er zo weer af! :X

Wel lachu jah dat je jezelf kunt zien, lekker glimmend is ie! 8) ... Vind het daarom ook gewoon een lekker slicke phone! _/-\o_

Verwijderd

Ik heb hem ook sinds 2 weken. Ik was uitgekeken op mijn nokia 6230 en wilde een nieuwe telefoon. Een samsung d520 vond in een mooie keus. Vooral de mooie lijn en het platte ontwerp hebben de keuze makkelijker gemaakt.

Wel heeft de telefoon een paar nadelen:

- Geen tril signaal bij MP3 beltonen.
- Ik kan geen andere toetstonen selecteren dan het piepsignaal(??)
- Bij gesloten toestand krijg ik geen tijd op het scherm(dit heeft de d500 bijv wel). Als ik de volume toetsen in gesloten (met toetsenvegrendelde) toestand beide tegelijker tijd 1 sec in druk krijg ik wel een klok met allemaal icoontjes. Deze verdwijnt echter weer na ong 5 sec.

Klein nadeeltje maar wat ik wel verwacht had is dat je veel minder( vooral kleine dingen) kan instellen dan mijn oude nokia 6230. Wel werkt het menu en de instel mogelijkheden veel gebruiksvriendelijker.

Verder werkt het telefoontje perfect. De pc software is ook veel beter dan die van nokia.

tot in tegenstelling van iemand anders hier op het forum heb ik in 1x mijn adressenbestand van outlook foutloos kunnen overzetten(dus ook met meerdere nummers en email adressen erbij).

Verwijderd

Ik heb hem sinds een week, en had graag eens geweten van andere gebruikers wat zij vinden van de geluidskwaliteit tijdens het bellen. Als er bij mij iemand iets te luid praat aan de andere kant van de lijn, word de klank zeer dof en kan ik de persoon haast niet meer horen (een beetje zoals krakende boxen). Al mijn oudere toestellen hebben eigelijk een betere belkwaliteit dan de D520. Als dit niet voorkomt bij jullie, laat het me weten please, dan ga ik mijn toestel wel eventjes omwisselen. Buiten het nadeeltje dat ie niet trilt met MP3-tonen, bangelijk toestel!
Greetz

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09 23:54
En hier word lekker veel gereageerd eggy!!! al 11 dagen niet maar maakt niet uit tog?

Hey,
Ik heb ooit eens gehoord dat je met de sony ericsson (vanaf k750i volgens mij) kunt internetten met de verbinding van je computer door je telefoon aan te sluiten op de computer.
Is het mogelijk om dit ook te doen met een Samsung D520?

Bij de Bluetooth services staat wel onder de tab "inbellen"
"Gebruikt voor inschakelen van internetverbindingen voor bluetooth-apparaten via telefoonmodem"

Mijn modem heeft geen bluetooth maar mijn computer zit wel een bluetooth dongle op, kan ik zon verbinding maken?

Alvast bedankt,

Ssilverhaze

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ssilverhaze schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:51:
En hier word lekker veel gereageerd eggy!!! al 11 dagen niet maar maakt niet uit tog?
En jij zou het fijner vinden wanneer iedereen voor elke vraag een nieuw topic zou starten, ook al ziet helemaal niemand je vraag dan nog vanwege de overdosis aan topics? Zo kun je overal wel sarcastisch over doen maar daar schiet niemand wat mee op. Ik sluit geen topics om gebruikers opzettelijk te benadelen hoor ;)

(Ik ben nu zelfs zo vriendelijk om het topic nog eens een schop voor je te verkopen)

[ Voor 16% gewijzigd door Eggy op 22-06-2006 00:57 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik vermoed dat je toch zelf even moet prutsen om het werkende te krijgen. Wellicht heb je er iets aan om eens rond te snuffelen in de Grote...-topics van aanverwante samsung-modellen (6- en 8-serie).
Succes in ieder geval, en ben wel benieuwd!

Rail Away!

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Net dit toestel gehaald voor mn vriendin. Geweldig apparaat. Hartsikke mooi, licht en vooral PLAT!
Hij voelt ook lekker degelijk aan. Wat een verschil met mijn oude SE k700i ...
Ook de snelheid van de menuutjes is super. Ook weer zo'n groot verschil met de K700 of de T68. Deze Samsung reageert tenminste lekker snel en vlotjes.
De camera vind ik absoluut goed. Oke, mijn D70 is ietjes beter, maar toch. Al je naar prestatie/gewicht verhouding kijkt wint deze :9

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe mobiel voor mezelf en ik twijfel nu tussen SE k800, w810 of de Samsung E900. Maar nu is deze D520 eigenlijk ook bij het lijstje gekomen :)

• Ramirez
  • Laatst online: 14-03-2023

Ramirez

Something 's gotta give..

Zat lang te twijfelen tussen de E900, deze D520 en een Nokia 6233. Totdat ik bij de Media Markt met de D520 en de E900 kon spelen. (de Nokia 6233 hadden ze jammer genoeg niet, nooit van gehoord zelfs, eikels)

De E900 is een betere foon, maar dat menu, die tip toetsen, echt NIET fijn !!!! Compleet op afgekicket dus die lag er al uit voor me. Ook de Nokia 6233 is een beter foon dan de D520, maar ook duurder en gewoon zo'n standaard vierkant nokia blok model. De D520 is way cooler.

Interface van de D520 mee zitten spelen en dat is een enorme vooruitgang in vergelijk met mijn huidige E330. Dus gisteren op de site van GSM.tv de D520 besteld. alles bij elkaar 260,-
KAN NIET WACHTE !!!!

Vraagje, zit er in de doos ook al een PC datakabel of moet je die echt los kopen? Iemand?

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

• Chester
  • Niet online
Blwarb schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:49:
Zat lang te twijfelen tussen de E900, deze D520 en een Nokia 6233. Totdat ik bij de Media Markt met de D520 en de E900 kon spelen. (de Nokia 6233 hadden ze jammer genoeg niet, nooit van gehoord zelfs, eikels)

De E900 is een betere foon, maar dat menu, die tip toetsen, echt NIET fijn !!!! Compleet op afgekicket dus die lag er al uit voor me. Ook de Nokia 6233 is een beter foon dan de D520, maar ook duurder en gewoon zo'n standaard vierkant nokia blok model. De D520 is way cooler.

Interface van de D520 mee zitten spelen en dat is een enorme vooruitgang in vergelijk met mijn huidige E330. Dus gisteren op de site van GSM.tv de D520 besteld. alles bij elkaar 260,-
KAN NIET WACHTE !!!!

Vraagje, zit er in de doos ook al een PC datakabel of moet je die echt los kopen? Iemand?
Die zit er al bij :)

• Ramirez

Ramirez

Whooohoooooo !!!!! Kan niet meer stuk. (tnx chester!)
Iemand nog gebruikservaringen? Grote voor en nadelen?

Verwijderd

grootste voordeel: Je kunt mp3 luisteren terwijl je bijvoorbeeld een sms stuurt.
grootste nadeel (nog steeds) : het niet tegelijk trillen en ringtone als je gebeld wordt.

• Ramirez

Ramirez

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 16:40:
Wel heeft de telefoon een paar nadelen:

- Ik kan geen andere toetstonen selecteren dan het piepsignaal(??)
- Bij gesloten toestand krijg ik geen tijd op het scherm(dit heeft de d500 bijv wel). Als ik de volume toetsen in gesloten (met toetsenvegrendelde) toestand beide tegelijker tijd 1 sec in druk krijg ik wel een klok met allemaal icoontjes. Deze verdwijnt echter weer na ong 5 sec.
Ik heb de D520 nu 2 dagen en ben erg tevreden. Ik heb overigens hetzelfde probleem, kan als keytone alleen de biep krijgen en alle andere tones vertikken het om het te doen. Jammer. Zou je hier een firmware update voor kunnen krijgen?
Verder geweldig toestelletje. Maar inderdaad wel erg vlek gevoelig.

Verwijderd

trillen en bellen wil wel tegelijkertijd!!!!!!!
ben een beetje aan het zoeken gegaan op internet.
probeer dit maar eens:
ga naam www.samsungmobile.com
ga naar ringtones
stel daar je telefoon in (d520)
zoek nu de ringtone the exorsist theme.

link --> http://nl.samsungmobile.c...elPhone=&cate=0009&title=

laatste onderaan de rij.
download deze en stel hem in als ringtone.
bij geluidsinstellingen in je telefoon zoek je het menu op waar je (bellen/eerst trillen en dan bellen) insteld.
zet deze op bellen.
alles opslaan en dan ben je klaar.
beltoon en trilfunctie tegelijk.

bedankt he.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:28:
grootste voordeel: Je kunt mp3 luisteren terwijl je bijvoorbeeld een sms stuurt.
grootste nadeel (nog steeds) : het niet tegelijk trillen en ringtone als je gebeld wordt.

Verwijderd

ja je hebt altijd ringtones met trilfunctie, maar dat zijn van die frotdingen :|

Verwijderd

De laatste paar beltonen die de telefoon standaard heeft trillen ook onder het bellen.

Ik hoop dat er een Firmware update komt voor de d520, want ik vind hem wat tegen vallen. Vooral als je eerst een nokia 6230 gewent bent. Maar het design blijft geweldig :)

Verwijderd

Klote! ik heb hem vandaag kapot laten vallen, dikke scheuren in het beeldscherm ( niet het bovenste maar volgens my zit er nog een schermpje onder) ik zie alleen nog maar wit licht :(

Iemand weet hoe duur het is om dat te laten maken?

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Weet iemand hoe je java-zut installeert vanaf je PC oid? In de handleiding kan ik alleen iets vinden over connecten met internet en zelfs die opties zijn niet beschikbaar wanneer ik door mijn games-directory blader.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Opi schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:52:
Weet iemand hoe je java-zut installeert vanaf je PC oid? In de handleiding kan ik alleen iets vinden over connecten met internet en zelfs die opties zijn niet beschikbaar wanneer ik door mijn games-directory blader.
Misschien dat je hier iets aan hebt: http://www.d500-java.tk/

Het is dan wel voor de d500, maar ze zijn precies hetzelfde qua opbouw en software :)

Verwijderd

zijn er nu zo weinig mensen die een d520 hebben of is iedereen erg tevreden???

op het forum van de e900 klagen de meesten over de betreffende telefoon.

gr marc

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 09:00:

gr marc
Ik heb niks te klagen, een prima telefoon :)
Het blijft natuurlijk jammer dat je geen mp3 ringtone + trilfunctie tegelijk hebt, maar daar kan ik nog mee leven :P

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 09:00:

gr marc
Ik heb er niet zoveel problemen mee.

Het enige wat ik kan bedenken zijn:

- geluid is erg zacht(mijn D500 speelt harder)
- als je telefoon op speaker wilt zetten(bij het aannemen van een gesprek) moet je iedere keer 'ja' antwoorden(best irritant als je in de auto zit)

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

• Nikooos
  • Laatst online: 12-11 13:00

Nikooos

huizenlol.nl

wat ik persoonlijk niet zo mooi vind is dat wanneer je een telefoonnummer in typt dat je dat veertje krijgt enzo.. iemand een idee hoe je dat uit kan zetten??

Huizenlol.nl - Lol met huizen

• Chester
  • Niet online
psychonikeo schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:49:
wat ik persoonlijk niet zo mooi vind is dat wanneer je een telefoonnummer in typt dat je dat veertje krijgt enzo.. iemand een idee hoe je dat uit kan zetten??
Menu -> Settings -> Display Settings -> Dialing Display -> Font Type.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
menu => instellingen => displayinstellingen= > kleur bij kiezen nr = > lettertype

Inderdaad een beetje ver verstopt

@hierboven: in het engels is het een stuk logischer :)

[ Voor 19% gewijzigd door Magic op 25-08-2006 12:57 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Klopt het dat de 80MB intern niet het beschikbare geheugen betreft? Als ik wat MP3-tjes wil uploaden lijk ik never nooit niet aan die 80MB te komen (zelfs niet als ik er van uit ga dat 1MB 1.000.000B is). Er staan ook geen andere dingen op die een noemenswaardige ruimte in beslag zouden nemen.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik vraag me af of dit toestel de zelfde euvel heeft als de e900 -> tijdens een mp3 beluisteren kan je nix met het toestel doen 8)7

Ik ben wel geinteresseerd in dit toestel.

[ Voor 14% gewijzigd door crzyhiphopazn op 25-10-2006 09:01 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Tijdens het beluisteren van een mp3 kun je het toestel gewoon verder gebruiken, hoor!

Rail Away!

Verwijderd

Heeft iemadn de handleiding van die java website ik kan de handleiding niet downloaden....de PDF is offline

Prima telefoon trouwens, maar hoe je dingen tegelijk kunt doen en mp3 luisteren is voor mij een raadsel, ook zou ik graag een mp als alarm laten klinken maar ook dat kan niet, beetje jammer.

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Start een mp3 in je mp3-speler, druk op terug (rechter 'actie'-toets) et voila! Je mp3 speelt door en je zit weer in het menu. Mp3 als alarm laten klinken kan inderdaad niet afaik helaas.
Welke 'die java website' bedoel je?

Rail Away!

Pagina: 1