als ik met msn of iets anders (bv. Outlook express) een link krijg kan ik die niet openen.. Snappen jullie dit??
Groetahh
Groetahh
[ Voor 14% gewijzigd door samo op 23-05-2006 12:19 ]
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
[ Voor 23% gewijzigd door chim0 op 23-05-2006 12:56 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Maak eens een *.html file aan. Rechtermuisknop -> openen met -> kies iexplorer.exe en zet een vinkje voor "dit programma altijd gebruiken hiervoor"Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:44:
ik heb geprobeerd de instellingen terug te zetten.. maar dat helpt helaas niets.. ik denk dat het te maken heeft met firefox... ik heb een hele tijd terug ff geïnstalleerd en later weer verwijderd.. misschien heeft het daarmee te maken
Dat kan helpen als je Firefox verwijderd hebt ja. Anders is waarschijnlijk je beveiligingsniveau te hoog. Spit je opties (menu extra --> opties --> tabblad beveiliging) eens door naar iets dat lijkt op 'sta OE toe om hyperlinks te openen in een webbrowser'. Waarschijnlijk werkt het om hem op internet-zone te zetten, of om die andere zone goed door te kijken naar een html-open optiemickjuh schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 18:23:
[...]
Maak eens een *.html file aan. Rechtermuisknop -> openen met -> kies iexplorer.exe en zet een vinkje voor "dit programma altijd gebruiken hiervoor"
Tijd voor een nieuwe sig..
Dit topic is gesloten.
![]()