Toon posts:

Links openen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik met msn of iets anders (bv. Outlook express) een link krijg kan ik die niet openen.. Snappen jullie dit??

Groetahh

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:29

samo

yo/wassup

Nee, ik snap dit niet. Want je geeft zelf wel erg weinig informatie, en ik ben bang dat je dat zelf ook wel door hebt. Bijvoorbeeld, welk besturingssysteem gebruik je, versie, wat voor links klik je aan, en wat gebeurt er wel, of wat gebeurt er niet wat er wel zou moeten gebeuren. Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te onderzoeken en op te lossen. Als je die vragen zou beantwoorden, kunnen we eventueel proberen te helpen. Maar met je huidige vraag, kan ik eerlijk gezegd helemaal niets.

edit: ik zie dat je nieuw bent hier, bij het registreren heb je ook Algemene gedragsregels (Netiquette) gelezen... Misschien nog eens doen?

[ Voor 14% gewijzigd door samo op 23-05-2006 12:19 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf al vet veel geprobeerd... op veel andere fora gevraagd. Het zijn gewone internet links.. bv. www.google.nl/ als ik er dan op klik worden ze niet automatisch geopend. Ik gebruik windows xp pro. service pack 2

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:03
Probeer eens standaardwaarden terug te zetten.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~chimo/iedefaults.JPG

offtopic:
Is dit niet meer een Software topic?

[ Voor 23% gewijzigd door chim0 op 23-05-2006 12:56 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Doet mij erg denken aan een topic dat ik voor iemand een tijdje terug gemaakt heb, er is alleen geen oplossing gegeven maar ik denk dat het wel het probleem wat beter omschrijft.

Zou kunnen dat het niet precies het zelfde probleem is maar ik denk van wel.

[rml][ XP] Alle links zijn niet meer klikbaar[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geprobeerd de instellingen terug te zetten.. maar dat helpt helaas niets.. ik denk dat het te maken heeft met firefox... ik heb een hele tijd terug ff geïnstalleerd en later weer verwijderd.. misschien heeft het daarmee te maken

Verwijderd

Topicstarter
HELPPPPP

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Gewoon rustig geduld hebben, je topic kicken binnen 24 wordt niet erg gewaardeerd. Heb je ook al es met Antispyware progjes gescant?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-04 20:49

mickjuh

Good news everyone!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:44:
ik heb geprobeerd de instellingen terug te zetten.. maar dat helpt helaas niets.. ik denk dat het te maken heeft met firefox... ik heb een hele tijd terug ff geïnstalleerd en later weer verwijderd.. misschien heeft het daarmee te maken
Maak eens een *.html file aan. Rechtermuisknop -> openen met -> kies iexplorer.exe en zet een vinkje voor "dit programma altijd gebruiken hiervoor"

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:25

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mickjuh schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 18:23:
[...]

Maak eens een *.html file aan. Rechtermuisknop -> openen met -> kies iexplorer.exe en zet een vinkje voor "dit programma altijd gebruiken hiervoor"
Dat kan helpen als je Firefox verwijderd hebt ja. Anders is waarschijnlijk je beveiligingsniveau te hoog. Spit je opties (menu extra --> opties --> tabblad beveiliging) eens door naar iets dat lijkt op 'sta OE toe om hyperlinks te openen in een webbrowser'. Waarschijnlijk werkt het om hem op internet-zone te zetten, of om die andere zone goed door te kijken naar een html-open optie

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:28

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kom op, zo werk het het dus niet he.
Mag ik je met klem aanraden de FAQ te lezen : Algemene gedragsregels (Netiquette) en dan met name ook dit stuk : Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart
Wij gaan hier niet zitten raden wat je in hemelsnaam bedoelt met 'link openen' , verder zijn we hier geen helpdesk dus je reply met 'HELPPPPP' graag vanaf nu achterwege laten.
Mocht je een topic gestart hebben, en niemand reageerd kun je na minimaal 24 uur zelf replyen op je topic waardoor je deze 'omhoog schopt'.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.