Toon posts:

Welk moederbord heb ik nodig.

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Ik heb een 2dehandse asus T2-PH1 barebone gekregen van iemand omdat deze niet meer zou werken. Nu vind ik dit moederbord uiterst intressant omdat hij erg klein is en je er een pci-e 16 kaar in kan zetten.Nu ben ik er al achter dat het in het moederbord zit. Dus ik ben opzoek gegaan naar het zelfde moederbord om het defecte moederbord te vervangen maar kan deze dus nergens vinden. Asus helpdesk wil mij niet verder helpen omdat ik het product 2dehands gekregen zou hebben dus ze zullen wel gedacht hebben dat deze van diefstal afkomstig was ofzo :S. Maar nu ben ik al een tijdje op zoek naar dit moederbord en zal dit apparaat nu eindelijk wel eens in gebruik willen gaan nemen. Hij is namelijk erg klein en ziet er best mooi uit en kom 1 computer te kort op moment. Wie kan mij verder helpen. Ik begin namelijk erg te twijfelen of deze moederborden allen in combinatie met barebone behuizing te krijgen zijn. Ook heb ik al diverse webshops gebeld en gemailt alleen hun weten niet of ze leverbaar zijn of uberhoubt wel te krijgen zijn.

• Ben1985
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-05 18:40

Ben1985

Tatatata!

Ik zou zeggen, google een beetje op het mobonummer. Kun je op het mobo zelf vinden, vaak tussen de pci sloten. Lijkt mij heel simpel zelf uit te zoeken.

Ik denk zelf dat het of een ATX bord is wat erin kan, of anders een M-ATX (mini-atx).

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 12:16
Ben1985 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:45:
Ik zou zeggen, google een beetje op het mobonummer. Kun je op het mobo zelf vinden, vaak tussen de pci sloten. Lijkt mij heel simpel zelf uit te zoeken.

Ik denk zelf dat het of een ATX bord is wat erin kan, of anders een M-ATX (mini-atx).
ATX in een barebone gat zeer wsl niet lukken , wat wel reeel is is dat eer een m atx mobo in past

LinkedIn
BlackIntel

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 16:01

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Qua specificaties van de T2-PH1 zou ik denken dat 't 'n P5GD1-VM is. Dat is 'n m-Atx bord, maar die mist wel firewire.
De P5GDC-V Deluxe heeft ook zowat dezelfde specificaties, maar is 'n ATX-bord.
Zoals eerder gezegd, kijken op 't bord, eventueel met Everest uitlezen, maar ik ben bang dat 't 'n specifiek model is.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• Ben1985
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-05 18:40

Ben1985

Tatatata!

Als je weet wat voor soort bord erin zit (waarschijnljik m atx dus) kun je er elk mobo van dat type in zetten, mits de voeding connector hetzelfde is, maar dat zal geen probleem zijn gok ik.

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Asus helpdesk wil mij niet verder helpen omdat ik het product 2dehands gekregen zou hebben dus ze zullen wel gedacht hebben dat deze van diefstal afkomstig was ofzo :S.
Asus support alleen notebook en PDA via de helpdesk, dus hoe je hier bij komt... 8)7

Verder kan ik bevestigen dat voor deze barebones een speciaal moederbord wordt gemaakt (wat natuurlijk wel veel lijkt op een bestaand model om kosten te besparen)

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

Pagina: 1