Toon posts:

[RMA] BenQ TFT kapot, iemand ervaring met service?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn nog geen jaar oude BenQ TFT monitor is kapot, ik heb ze vrijdag gebeld en ze zouden mij terug bellen om een afspraak te maken om hem op te komen halen. Ze hebben alleen nog steeds niet gebeld! Weet iemand hoe lang dit ongeveer duurt en of ze de monitor omruilen of meenemen om te repareren?

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dan bel je ze over een paar dagen nog een keer :? Er kan wel eens een keer iets tussendoor slippen.

Verwijderd

Topicstarter
Als je ze belt krijg je gewoon zo'n call center en dan noteren ze je gegevens en die gaan dan naar een ander bedrijf die jou opbelt. Maar ik vraag mij ook af of ze hem omruilen of repareren want ik las iets van het eerste jaar on site single swap garantie maar ik weet niet wat dat single swap inhoud, dus daarom wil ik weten of iemand anders hier ook me te maken heeft gehad.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Een keertje omruilen?
Kijk als je echt vragen hebt aan BenQ, dan kunnen zij jou daar beter over informeren. Het gaat nog sneller ook dan hier te wachten op een antwoord.

PSN: djmurcielago

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- Overige Hardware is geen dumpbak. Non-technische vragen als deze horen in Stuffis Generalis
- Sowieso gelden ook daar de huisregels. Je geeft niets aan over specs, over gang van zaken tot nu toe, aard van storing, wat de leverancier meldde (als consument is dat je aanspreekpunt, niet de fabrikant) etc... etc.. etc...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.