Ervaringen met speedlinq?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zit nu nog met een xs4all basic adsl lijntje, maar ivm mijn verhuizing binnenkort wil ook gaan overstappen en misschien wel naar pseedlinq.
Waarom speedlinq? Speedlinq staat in de voorwaarden toe dat je een thuis netwerk aanlegt, bij bijvoorbeeld tiscali is dit in de voorwaarden verboden, Ze bieden voor weinig bijna gratis telefonie en voor een redelijkbedrag een redelijk snelheid.

Maar hoe zit het met de stabiliteit van de adsl en telefonie verbindingen? Wie heeft er ervaring met speedlinq of kan ik toch beter naar bijvoorbeeld tiscali overstappen? Of misschien een andere provider met telefonie (zonder specifiek eigen modem)?

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
uhm, daar is een topic voor: [rml][ Speedlinq] Ervaringen - Deel 3[/rml]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

teigetjuh schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:51:
Waarom speedlinq? Speedlinq staat in de voorwaarden toe dat je een thuis netwerk aanlegt, bij bijvoorbeeld tiscali is dit in de voorwaarden verboden,
En dat mag bij xs4all niet?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
bij Tiscali verboden? je krijgt er een multipc modem bij, waarmee je een netwerk aansluit. mocht 5 jaar geleden niet, nu mag het volgens mij zo'n beetje overal.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-02 09:54
Een internet aanbieder zou zichzelf tegenwoordig behoorlijk in de vingers snijden als het thuisnetwerken zou verbieden.

http://hawvie.deviantart.com/

• teigetjuh
  • Niet online
Ik had een search gedaan en daar kwamen slechts 2 topics mee naar boven, vandaar mijn topic. Vond het al vreemd.

• teigetjuh
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:54:
[...]

En dat mag bij xs4all niet?
Yep mag wel, maar als je de prijzen van een adsl-basic abo bij xs4all gaat bekijken en wat een dergelijk abo kost..... Het geld groeit bij mij nog steeds niet op de rug. xs4all is dan wel 2 keer zo duur.
pianoman schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:00:
bij Tiscali verboden? je krijgt er een multipc modem bij, waarmee je een netwerk aansluit. mocht 5 jaar geleden niet, nu mag het volgens mij zo'n beetje overal.
Helaas staat het nog steeds in de voorwaarden. Ze zullen er zeker niet moeilijk over doen, maar officieel hebben ze het nog steeds verboden.

Zie punt 12.10 in hun algemene voorwaarden. Link

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

teigetjuh schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:13:
Yep mag wel, maar als je de prijzen van een adsl-basic abo bij xs4all gaat bekijken en wat een dergelijk abo kost..... Het geld groeit bij mij nog steeds niet op de rug. xs4all is dan wel 2 keer zo duur.
Ach Speedlinq en XS4ALL is een beetje appels en peren vergelijken

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• teigetjuh
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:21:
[...]

Ach Speedlinq en XS4ALL is een beetje appels en peren vergelijken
I know.... maar ben dus eigenlijk een beetje opzoek naar een redelijk voordelige adsl-provider met telefonie.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
[rml][ Speedlinq] Ervaringen - Deel 3[/rml]

Past hier prima in. Deze gaat dicht (eerst goed zoeken/kijken voordat je nieuw topic opent gaarne).

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.