World of Warcraft Mac --> XP

Pagina: 1
Acties:
  • 683 views sinds 30-01-2008

• casefan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-04 21:31

casefan

Elektrotechniek!

Topicstarter
Hoi mensen, ik zou het fijn vinden als jullie mij konden helpen met mijn probleem.
Ik heb nu world of warcraft, maar de dvd wil niet autorunnen en ik kan ook geen autorun vinden op de dvd, wel zie ik allerlei files die (naar beter onderzoek te hebben gedaan) bestemd zijn voor de mac :'( :? |:( , dus ik denk dat ik hier een mac (os/x) versie heb. Is er enige mogelijkheid om dezen te "converten" of te installen onder Windows XP.

Bij voorbaat dank,

CaSeFaN

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Op de doos van WoW staat dat het zowel geschikt is voor PC als Mac, dat er dus Mac bestanden op jouw cd staan betekent niet dat het een mac versie is

• casefan

casefan

Elektrotechniek!

Topicstarter
Op de dvd zelf staan de volgende dingen,

2 mappen, (.Trashes en World of Warcract (os x).app)
en 4 installers, maar deze zijn van het .mpq bestand, (ik heb het opgezocht en dat is een game file van blizzard),, maar hoe moet ik het spel dan installeren?

Ik vind het dus ook vreemd dat er een map is met de extensie .app (applicatie), en dat er os/x bij staat.

maar iig bedankt voor de snelle reactie

Verwijderd

lees de handleiding es door van wow.. staat er vast wel in

hah.. mensen die geen handleidingen lezen.. |:(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 10:02 ]

• casefan

casefan

Elektrotechniek!

Topicstarter
In de manual staat, doe de dvd in je dvd speler, als autorun enabled is dan start het vanzelf, anders dubbelklik op het dvd icoontje,

Oftewel I Did RTFM,

Maar toch, zou het slim zijn om de dvd naar mijn hdd te kopiëren en dan sommige files bijv .app een .exe extensie te geven?

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11 13:20
.app renamen naar .exe is niet slim, gaat ook niet werken trouwens :P
Wat je wel kan proberen is even nagaan of je explorer wel hidden files aan heeft staan, en dan controleren of dr een autorun.inf op de CD staat. Open die autorun.inf met notepad ofzo, en kijk even wat er normaal gerund had moeten worden :)

PS: Als je de Mac versie hebt ga je toch gewoon naar de winkel, klagen dat het niet werkt en doen alsof je het verschil niet weet tussen Mac en PC :P

[ Voor 20% gewijzigd door TheBlasphemer op 23-05-2006 10:17 ]

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• casefan

casefan

Elektrotechniek!

Topicstarter
Op de dvd hoort naast de tome#.mpq ook nog een installer.exe te staan, die download ik ff en dan kopiëren naar me hdd, dan proberen te installen,,

is dat maybe iets?

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11 13:20
casefan schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:23:
Op de dvd hoort naast de tome#.mpq ook nog een installer.exe te staan, die download ik ff en dan kopiëren naar me hdd, dan proberen te installen,,

is dat maybe iets?
Als je hem echt gekocht heb zou ik gewoon teruggaan naar de winkel :S

Je kan het uiteraard gewoon proberen, maar denk dat het verstandiger is om gewoon terug te gaan en een wel werkende versie te halen :P

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:04

Croga

The Unreasonable Man

Persoonlijk vindt ik het knap dat je een installatie DVD van WoW hebt. De Collectors Edition was uitgerust met DVD, alle "normale" versies die je in de winkel koopt hebben 4 of (later) 5 CDs. Weet je zeker dat je niet gewoon 1 van die CDs hebt?

Anders moet je gewoon de installatie schijven van iemand anders even lenen. WoW heeft als "kopieer beveiliging" dat je een account moet aan maken, en daar heb je een key voor nodig. De schijven zelf zijn gewoon los te kopieren/verdelen zonder problemen aangezien je met de losse schijven toch niets kunt.

• casefan

casefan

Elektrotechniek!

Topicstarter
Niet helemaal waar, als je een free server pakt (private),
maar laten we het daar maar niet over hebben.
Ik ben nog steeds bezig om die install file te downloaden.

Nog steeds heel erg bedankt voor de hulp,

Ik post straks nog wel ofdat het werkt (of ik edit)

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:59

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Croga schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:27:
Persoonlijk vindt ik het knap dat je een installatie DVD van WoW hebt. De Collectors Edition was uitgerust met DVD, alle "normale" versies die je in de winkel koopt hebben 4 of (later) 5 CDs. Weet je zeker dat je niet gewoon 1 van die CDs hebt?

Anders moet je gewoon de installatie schijven van iemand anders even lenen. WoW heeft als "kopieer beveiliging" dat je een account moet aan maken, en daar heb je een key voor nodig. De schijven zelf zijn gewoon los te kopieren/verdelen zonder problemen aangezien je met de losse schijven toch niets kunt.
idd volgens mij zit je naar cd 2 of 3 ofzo te kijken gewoon.

installeren van wow is niet veel moeilijker dan elk ander spel.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• casefan

casefan

Elektrotechniek!

Topicstarter
hou nou maar op over de dvd versie ofzo, als ik daar over door ga breek ik een paar regels van got, (zoals over warez, downloaden van games enz),,

O-) O-)

Er staan namelijk alle 4 de Installer Tome #.mpq bestanden op

en verder, de dvd is 2.5 gb, dat lijkt me dus geen cdtje

[ Voor 29% gewijzigd door casefan op 23-05-2006 10:35 ]

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:04

Croga

The Unreasonable Man

Okay, dus je download software die je op illegale wijze wilt gaan gebruiken en vervolgens wil je onze hulp omdat je iets fout hebt gedaan. Is dat een juiste samenvatting? :r

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ruil je mac-versie gewoon om in de winkel, of koop een normale versie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.