Ik heb vanavond even me 2e monitor op em videokaart aangesloten. Alles werkt prima in windows. 2e monitor is gewoon extended desktop. maar als ik World of Warcraft opstart, krijg ik de foutmelding dat hij niet in staat is om 3d acceleration op te starten. Ik heb geprobeerd opengl op 2e monitor te krijgen, maar dat lijkt niet te lukken. Begrijp ik het nu goed dat de 9800 pro niet in staat is om 2 crt monitors te draaien en op de primary monitor een direct3d spel op te starten?
Misschien moet je eerst even hier kijken
...Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 01:13:
Ik heb vanavond even me 2e monitor op em videokaart aangesloten. Alles werkt prima in windows. 2e monitor is gewoon extended desktop. maar als ik World of Warcraft opstart, krijg ik de foutmelding dat hij niet in staat is om 3d acceleration op te starten. Ik heb geprobeerd opengl op 2e monitor te krijgen, maar dat lijkt niet te lukken.
Kunnen je instelling fucked up zijn? Ik heb namelijk het idee dat je hebt lopen klooien in je setup..Begrijp ik het nu goed dat de 9800 pro niet in staat is om 2 crt monitors te draaien en op de primary monitor een direct3d spel op te starten?
Het moet gewoon op de primary monitor kunnen want zo gaat dat altijd met dualmonitor setups//
Verwijderd
Is het dan de bedoeling dat dat spel "uitgesmeerd" word over je bijde schermen?
Want dat is niet mogelijk voor zover ik weet...niet met mijn radeon 9800 iig.
Want dat is niet mogelijk voor zover ik weet...niet met mijn radeon 9800 iig.