cybersteef schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 01:24:
[...]
Van mij mogen ze hem wel stenigen hoor.

Als hij klanten hoort te informeren dan moet hij ze hedendaagse informatie geven en geen informatie uit 2002-2003.
Het idee van AMD + warmte komt uit die tijd ongeveer. Met de AMD Athlons met de Palomino core. Dat waren heethoofden. Maar verder is het redelijk lariekoek want die mijnheer verteld

Het zijn tegenwoordig al tijden de Pentium4's die de heethoofden zijn. Maar die worden nu weer langzaam uitgefaseerd voor de Intel Core's, die geloof ik echt een stuk beter zijn
Verder op laptopgebied is die AMD Turion prima hoor. Intel heeft daar een mooie markt te pakken rond de Centrino technologie. Maar als ik me niet vergis valt de Turion net als de Celeron in de minder prijzige sectie. Dus als jij die A7DC koopt zou ik hem gewoon aanschaffen. Het warmteverhaal gaat in rook op.
Palomino was idd behoorlijk warm, de Thunderbird deed er nog een schepje bovenop (gelukkig zijn die nooit in laptops verschenen).
Die verkoper mag iid gestenigd worden imho.
De Turion is een hele zuinige chip, met de warmte valt dat best mee dus.
De ML serie verbruikt maar 25 watt en de MT serie 35 watt, onafhankelijk van de kloksnelheid.
edit:
ennuh, na een jaar traag worden? lariekoek. een PC of laptop blijft altijd even snel.
Het zijn de apps die de user er op zet die het zooitje wel eens traag kunnen maken, of stukjes spyware die niet lief doen.
Schone installs doen wonderen
[
Voor 11% gewijzigd door
McKaamos op 23-05-2006 01:31
]