Hey,
Laatst raadpleegde ik mijn webspace met het programma LeechFTP.
Dit programma is lekker basic en snel.
Ook het 'file handling' gebeuren is zo leker basic dat je alles krijgt te zien.
Mede hierdoor zag ik ineens dat ik in de root van een partitie op mijn harde schijf een onbekend bestand had staan van 0 bytes.
Dit bestand wilde zich ook niet laten verwijderen, ik kreeg dan de foutmelding:
"Kan bestand niet verwijderen. Kan de gegevens niet van het bronbestand of van de bronschijf lezen."
De exacte bestandsnaam was: CAO1lZS5.
Totaal geen extensie dus.
Ik heb een aantal jaar terug geleerd om een .txt bestand te renamen, dan het bestand te vervangen en het zo te verwijderen.
Echter lukt dit in dit geval niet omdat dit bestand totaal geen extensie heeft.
Ik krijg het ook alleen in programma's als LeechtFTP en WinRAR te zien.
Windows explorer zelf kan het niet weergeven of benaderen, ook niet als verborgen bestanden weergeven aan staat.
Ik heb al op google en GoT gezocht maar kon totaal niets vinden over dit vreemde bestand.
Wie o wie, heeft een idee?
Laatst raadpleegde ik mijn webspace met het programma LeechFTP.
Dit programma is lekker basic en snel.
Ook het 'file handling' gebeuren is zo leker basic dat je alles krijgt te zien.
Mede hierdoor zag ik ineens dat ik in de root van een partitie op mijn harde schijf een onbekend bestand had staan van 0 bytes.
Dit bestand wilde zich ook niet laten verwijderen, ik kreeg dan de foutmelding:
"Kan bestand niet verwijderen. Kan de gegevens niet van het bronbestand of van de bronschijf lezen."
De exacte bestandsnaam was: CAO1lZS5.
Totaal geen extensie dus.
Ik heb een aantal jaar terug geleerd om een .txt bestand te renamen, dan het bestand te vervangen en het zo te verwijderen.
Echter lukt dit in dit geval niet omdat dit bestand totaal geen extensie heeft.
Ik krijg het ook alleen in programma's als LeechtFTP en WinRAR te zien.
Windows explorer zelf kan het niet weergeven of benaderen, ook niet als verborgen bestanden weergeven aan staat.
Ik heb al op google en GoT gezocht maar kon totaal niets vinden over dit vreemde bestand.
Wie o wie, heeft een idee?
[ Voor 15% gewijzigd door Da_maniaC op 24-05-2006 00:35 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!