Toon posts:

foutmelding hd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na de laatste tijd wat vastlopers en een crash, kreeg ik vanmiddag bij het opstarten van mijn computer een melding over mijn hd (wd800jd).Namelijk press shift en f10 maar dat helpte niet,dus reset dan.probleem deed zich niet meer voor.Toch maar eens data lifeguard tools erover heen gelijk een foutmelding 11cable eror.Sata cable gecontroleerd maar die zat er goed in er een andere in gedaan weer dezelfde foutmelding. De data lifeguard geeft aan bij het openen van de tool(wdcwd800jd-oohkao(ide)
Dit vind ik raar :? Wat is er aan de hand met mijn hd?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat betekent iets niets goeds, zie ook http://support.wdc.com/techinfo/general/errorcodes.asp#v10
Data Lifeguard Tools 11 and 10 Error Codes
** If you encounter the same error code more than once after re-testing, we recommend for you to create an RMA.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

hmz, wijze lesen die ik heb getrokken uit ervaring met stervende schijfjes:
In andere pc hangen, niet meer van booten, meteen alle relevante dingen backuppen en dan door gaan testen (beter niet andersom, niet zon goede ervaring mee ;( )

Verwijderd

Topicstarter
Maar waarom geeft hij ide aan en geen sata.Wat wordt bedoelt met create een rma? rma is duidelijk maar create dat begrijp ik niet. :?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02 18:25
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 17:03:
Maar waarom geeft hij ide aan en geen sata.Wat wordt bedoelt met create een rma? rma is duidelijk maar create dat begrijp ik niet. :?
Creat an RMA > een RMA aanvraag doen/ RMA nummer aanvragen / aanvraag voor reparatie cq.vervanging.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik weet genoeg bedankt :+
Pagina: 1