GameCube Component kabel... waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.469 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dames en heren...

voor de aankomende gamersdag (www.gamersdag.nl) op 10 juni zoek ik nog een GameCube component kabel. Echter kan ik deze nergens meer vinden, zelfs lik-sang verkoopt ze niet meer... maar die zal em ook zeker niet optijd leveren. MIjn vraag is dus of iemand deze kabel heeft en wil verkopen? Of dat iemand nog weet waar ik em kan halen? Sorry als ik hiermee tegen de policy in ga.. maar ik weet echt ff niets anders en gathering.tweakers.net is altijd mijn trouwe bron voor dit soort informatie geweest.

Alvast bedankt

Mijn e-mail adres is daburnd [underscore] xbox [apenstaartje] hotmail [punt] com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij BOL heb ´k em zelf besteld, 3 a 4 dagen levertijd. Bij mij duurde het zelfs maar 2,...duzzzz

...ff zoeken op RGB....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 00:36:
Bij BOL heb ´k em zelf besteld, 3 a 4 dagen levertijd. Bij mij duurde het zelfs maar 2,...duzzzz

...ff zoeken op RGB....
Volgens mij zit ie daar ook niet meer tussen de voorraad... tenminste kan ik niet vinden onder de
games/gamecubes/kabels

en ook niet onder rgb

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:42

SmidsY

hallo!?.............

Dat zal best een pittige opgave worden, aangezien Nintendo er voor heeft gekozen de digitale AV-poort van de cube af te faseren (nieuwe modellen hebben hem niet meer). Toendertijd (+/- jaar geleden) heb ik er zelf ook bijzonder veel moeite voor moeten doen, uiteindelijk via nintendo store USA gelukt voor +/- € 45,-

Edit

Misschien dat deze webshop je nog van dienst kan zijn Is weliswaar geen component, maar omvorm van D-Sub naar component is zo zelf gemaakt/gekocht

[ Voor 31% gewijzigd door SmidsY op 23-05-2006 09:59 . Reden: Gevonden :D ]

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 10:25

TdV

SmidsY schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:57:
Misschien dat deze webshop je nog van dienst kan zijn Is weliswaar geen component, maar omvorm van D-Sub naar component is zo zelf gemaakt/gekocht
Hoho! Dat is geen D-sub maar een japanse standaard waar je niks aan hebt. Een component kabel is weer wat anders als een RGB kabel overigens; RGB is nog wel te vinden maar component gaat moeilijker worden; bij www.foregames.nl hebben ze er misschien nog een liggen. (winkel in tilburg). Anders kijken of RGB niet voldoende is voor je (het is zeker voor een beamer? anders kan ik me niks indenken waarvoor je een component kabel nodig hebt ook al is dit voor een lcd ook wel beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:38:
[...]

Volgens mij zit ie daar ook niet meer tussen de voorraad... tenminste kan ik niet vinden onder de
games/gamecubes/kabels

en ook niet onder rgb

:(
ehh,...je hebt gelijk,...alleen de rgb kabel,...sorry

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Kijk even op de eu site van http://www.lik-sang.com/

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
zelfs lik-sang verkoopt ze niet meer
of je leest de openings post even. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

wel beetje duur.
Maar dat is volgens mij de enigste die hem hier in de buurt heeft.
http://www.wolfsoft.de/sh...category/kabel---yuv.html

En anders
http://www.goldenshop.com.hk/AI-trad/gc/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje duur? Damn 80 euro voor een kabeltje :/ hoezo afzetterij :/

Kun je de kabel niet mischien tweede hands vinden op marktplaats ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tis niet zo goedkoop... maar op internet wordt er vaak hetzelfde voor geboden. Nu alleen nog ff kortsluiten of het ook voor de 10e hier kan zijn. De hier nog verder boven genoemde shop uit tilburg had ze niet meer... en replay heeft ze nooit op voorraad gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Play-asia heeft deze kabel sinds kort weer leverbaar voor een relatief redelijke 50 usd: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-24-49-en-70-14s.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-07 00:19

xdc

ik heb er nog wel 1tje te koop.
destijds bij liksang gekocht , was iets van 40 eu met verzenden

als je hem wil mag je hem voor dat bedrag ook overnemen.

ik woon in utrecht

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xdc schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:48:
ik heb er nog wel 1tje te koop.
destijds bij liksang gekocht , was iets van 40 eu met verzenden

als je hem wil mag je hem voor dat bedrag ook overnemen.

ik woon in utrecht
Als de TS geen interesse heeft, meld ik me aan voor die kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-07 18:42
Op GoT is het in geen geval de bedoeling dat anderen voor jou moeten gaan zoeken. We zijn geen levende zoekmachine/helpdesk. Ook niet als het haast heeft.
Misschien heb je baat bij Vraag & Aanbod want dit topic gaat op slot...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.