Toon posts:

iPod nano batterij

Pagina: 1
Acties:
  • 1.454 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond, kunnen een aantal nano bezitters van het eerste uur mij vertellen hoe het nu met de levensduur van de batterij zit? Hoeveel blijft er nog over van die 14 uur na driekwart jaar gebruik? Mijn anderhalf jaar oude iRiver gaat in plaats van 24 uur nog maar .. 9 uur mee, zoiets hoop ik niet met die Apple speler te krijgen want 14 uur is om te beginnen al krapjes :X

Eventueel heb ik er geen bezwaar tegen om de batterij te vervangen, mits dit een beetje netjes kan. Maar ik zie nergens schroefjes dus alles zal wel vastgeklikt zijn en ik kon ook geen losse batterijen vinden. Heeft iemand hier meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik kwam laatst een site tegen waar je voor een euro of 25 je batterij kon laten vervangen. Geen idee meer waar het was overigens.

Verder kan je hem geloof ik ook terugsturen naar Apple, en vervangen ze daar voor een euro of 80 je batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Die van mij trekt nog zeker ruim 12 uur zonder problemen. Ben overigens geen heel intensieve gebruiken, desalniettemin sinds het begin al in mijn bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 21:44

En1

als je regelmatig hem gewoon helemaal leeg laat lopen/spelen en dan helemaal oplaad is er nix aan de hand, en met regelmatig bedoel ik 1x per maand :)

Maximum effort - Deadpool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Je kunt eventueel bij www.repod.nl terecht (heb ik geen ervaring mee) of je zoekt even in google naar Nano battery :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties iedereen!
Kawaii schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:53:
Die van mij trekt nog zeker ruim 12 uur zonder problemen. Ben overigens geen heel intensieve gebruiken, desalniettemin sinds het begin al in mijn bezit.
Hmm, ik ben juist een hele intensieve gebruiker.. iets meer ervaringen van soortgelijke gebruikers zou ik dus wel waarderen.
En1 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:06:
als je regelmatig hem gewoon helemaal leeg laat lopen/spelen en dan helemaal oplaad is er nix aan de hand, en met regelmatig bedoel ik 1x per maand :)
Dat werkt averechts voor Li-ion/poly: http://www.batteryuniversity.com/parttwo-34.htm
real-doc schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:51:
Verder kan je hem geloof ik ook terugsturen naar Apple, en vervangen ze daar voor een euro of 80 je batterij.
pff, daar maakt Apple zeker zijn winst mee 8)7
Nitai schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:12:
Je kunt eventueel bij www.repod.nl terecht (heb ik geen ervaring mee) of je zoekt even in google naar Nano battery :)
Wel gezocht maar blijkbaar niet de goede zoektermen gebruikt. Dat ding zit dus blijkbaar vastgesoldeert. Opzich kan ik wel solderen maar op het moment heb ik niet eens een soldeerbout :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Hier ook een ipotter van het eerste uur. Geen problemen so far.. Ik klok het echter niet ofzo.. Let jij er echt op? Pas als ik ga denken van "Hmm, ik zou toch zweren dat hij nog vol was toen ik 30 minuten geleden hem meenam", zou ik denken dat de accu op is. Maar nu nog niet hoor. 14 uur haalt die van mij onder normaal gebruik toch al niet. 5 dagen fietsen (à 90 minuten per dag) en hij is wel aan een tankbeurt toe.

Overigens is op de Apple supportsite ook een en ander te vinden over het gebruik van de accu en hoe lang je mag verwachten dat hij meegaat. Ben alleen te lui om dat op te zoeken nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Gisteravond even getest, met mijn Nano van Oktober vorig jaar.Hij heeft het gewoon met standaard 4 minuten nummertjes(totale playlist duur 2 uur, geen lange nummers erin) 6 keer vol weten te houden... Een levensduur van 12 uur, voor mij ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Fl4pp13 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 07:46:
Gisteravond even getest, met mijn Nano van Oktober vorig jaar.Hij heeft het gewoon met standaard 4 minuten nummertjes(totale playlist duur 2 uur, geen lange nummers erin) 6 keer vol weten te houden... Een levensduur van 12 uur, voor mij ruim voldoende.
Ik weet niet wat jij voor 'n 'avond' hebt. Mijn avond duurt hoogstens 5 uur :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1