Ik ben bezig een mce systeem in elkaar te zetten bij mijn vriendin, maar het wil nog niet erg vlotten.
Specs
Xp1800
GeForce Mx440
Hauppauge PVR500MCE
K7S5A mobo
250Gb WD schijf
onboard geluid
Problemen
1. Nadat er automatische updates geinstalleerd waren (een hoop tegelijkertijd), gaf MCE de volgende foutmelding: files needed for video playback are not installed or not working properly. Please restart media center and/or your computer.
2. En nadat ik vervolgens de laatste WHQL drivers (45.23) installeerden voor de Mx440 start mce helemaal niet meer op (zwart scherm, blijft ie in hangen, geen foutmelding).
Drivers
Detonator 45.23
Laatste WHQL drivers van Hauppauge (van 13-4-06)
MPEG2 decoder van Theatertek 2.3
Edit: ondertussen de 81.98 drivers erop gezet en nu start mce weer. Maar nog steeds de foutmelding van die files needed voor video playback...
Specs
Xp1800
GeForce Mx440
Hauppauge PVR500MCE
K7S5A mobo
250Gb WD schijf
onboard geluid
Problemen
1. Nadat er automatische updates geinstalleerd waren (een hoop tegelijkertijd), gaf MCE de volgende foutmelding: files needed for video playback are not installed or not working properly. Please restart media center and/or your computer.
2. En nadat ik vervolgens de laatste WHQL drivers (45.23) installeerden voor de Mx440 start mce helemaal niet meer op (zwart scherm, blijft ie in hangen, geen foutmelding).
Drivers
Detonator 45.23
Laatste WHQL drivers van Hauppauge (van 13-4-06)
MPEG2 decoder van Theatertek 2.3
Edit: ondertussen de 81.98 drivers erop gezet en nu start mce weer. Maar nog steeds de foutmelding van die files needed voor video playback...
[ Voor 14% gewijzigd door Jag op 22-05-2006 23:11 ]