Rare error van internet explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 639 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-07 11:45

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Mensen,
Op sommige sites (bijvoorbeeld Partypeeps, maar ook Tweakers!) zie ik onder in mijn internet-explorer balk een geel driehoekje met een uitroepteken staan, als ik hier dan op dubbel-klik krijg ik 2 errors:

Regel 164 - object wordt verwacht
Regel 299 - Tekenreeksconstante is niet afgesloten

de pagina laadt ook maar half.
Als ik een refresh doe dan doet ie het wel.

Ik zou niet weten wat er aan de hand is, want bij iedereen werkt het gewoon.

Ik heb win XP pro SP1, nieuwste versie van IE, geen firewall, beveiligingsinstellingen op normaal en de nieuwste versie van JAVA (sun)

Wat kan dit nou zijn? ik word er een beetje gek van om steeds te refreshen

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Cache al eens leeggemaakt? (Oftewel, de tijdelijke internetbestanden verwijderen.)
Evt. even een andere browser proberen om te kijken of ie het daar wel goed in doet mocht het na het verwijderen van de cache nog niet in orde zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door FlipFluitketel op 23-05-2006 09:24 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Waarom draai je service pack 2 niet?

• DataGhost
  • Laatst online: 21-07 22:28

DataGhost

iPL dev

dat heeft er niks mee te maken, anders had ik hetzelfde probleem. Dat is een eigen keuze die verschillende redenen kan hebben, en als je zoals ik met veiligheid om kan gaan vind ik het bijvoorbeeld niet nodig om op een bijna-vista manier betutteld te worden door je OS met elk bestand wat je downloadt. Als ik 1x op 'open' klik bedoel ik ook 'open' en niet 'vraag me het straks nog een keer, wie weet verbrand ik graag bandwidth om daarna het gedownloade ongebruikt weg te gooien'. Dan had ik wel op save gedrukt.

[ Voor 8% gewijzigd door DataGhost op 23-05-2006 10:56 ]

Verwijderd

Oke, maar het heeft ook andere voordelen. Jij noemt nu 1 nadeel van SP2.

• koekjah

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Ik hoef SP 2 niet, ben tevreden met SP 1 en als ik alles lees over SP 2.. nah mij niet gezien.

Cache al meerdere malen leeggemaakt, heeft ook geen zin.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik gok dat je je Router dan wel Firewall software de schult kan gaan geven. Wat voor hard/software gebruik je op je PC en netwerk?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Zie ook dit topic.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:25
Gebruik je Norton AntiVirus?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• koekjah

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Nee ligt denk ik niet aan de router, het is maar sinds kort maar heb niks geinstalleerd o.i.d.

Ik sta bij me router in de DMZ en de router firewall is uit, heb nooit problemen gehad eigelijk.
Ja ik heb norton antivirus (2004)..

Verder draai ik weinig bijzondere soft/hardware.. zie sig :p

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

crisp in "Nieuwe layout" lijkt me dan handiger? :) Vooral omdat daar problemen met NAV worden genoemd. ;)

Signature

Pagina: 1