Toon posts:

Canon IP4200 moppert na navullen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.694 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik gisteren de cartridges heb nagevuld van mijn canon ip4200 doet ie moeilijk met printen. Het printen zelf gaat prima, navullen prima verlopen allemaal alleen zeurt ie.
Eerst kreeg ik de melding dat de cartridges leeg waren en nu krijg ik iedere keer de melding dat ik mijn
cartridges heb nagevuld en dat ik een risico loop en dat de garantie vervalt en bla bla bla. Maar dat iedere keer als ik wil printen en dat is gewoon irritant.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Gekraakte firmware ofzo?

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 10:14
Ten eerste heb je de Canon IP4200. Dat is de printer waarvan de inkt nu de allerbeste prijs per print heeft; ook al zijn de cartridges wat duurder ben je op de lange run veel goedkoper uit. Ten tweede is navullen van de inkt niet goed voor je printer en kan het schadelijke gevolgen hebben. Dan garandeer ik je dat je goedkoper uit zou zijn geweest met het gebruik van de originele tanks dan navullen (wat nooit zoveel goedkoper zal zijn) + nieuwe printer kopen. Ten derde doen wij niet aan gekraakte firmware, hebben we nooit van gehoord.

Gebruik gewoon de originele cartridges. Dat is gewoon al hartstikke goedkoop, en het zal je veel kopzorgen besparen.

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
nfm schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:57:
Ten eerste heb je de Canon IP4200. Dat is de printer waarvan de inkt nu de allerbeste prijs per print heeft; ook al zijn de cartridges wat duurder ben je op de lange run veel goedkoper uit. Ten tweede is navullen van de inkt niet goed voor je printer en kan het schadelijke gevolgen hebben. Dan garandeer ik je dat je goedkoper uit zou zijn geweest met het gebruik van de originele tanks dan navullen (wat nooit zoveel goedkoper zal zijn) + nieuwe printer kopen. Ten derde doen wij niet aan gekraakte firmware, hebben we nooit van gehoord.

Gebruik gewoon de originele cartridges. Dat is gewoon al hartstikke goedkoop, en het zal je veel kopzorgen besparen.
ben ik het helemaal mee eens, je koopt die printer juist omdat de inkt geen fluit kost, dan ga je geen moeite doen om de inkt na te vullen en met de garantie te spelen.

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:39
Je kunt de statusmonitor uitzetten.

Start --> Instellingen --> printers

Eigenschappen van de Canon Ip4200

Tabblad Onderhoud

Klik op Printerstatus weergeven

In het Printerstatus venster: Klik op optie en klik op Statusmonitor inschakelen (je haalt dus een vinkje weg, dus hij gaat uit)

Klaar !

Maargoed. De inkt is goedkoop Ik snap niet waar je moelijk over doet... :)

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

het is speciale inkt he in die 4200 (chromalife100) grote kans dat ie kapot gaat

www.casarodriguillo.com