[Skype] USB bluetooth app. kan BT Handsfree set niet vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:54

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Update: Opgelost, zie [rml]Sport_Life in "[ Skype] USB bluetooth app. kan BT Handsf..."[/rml]

Vanwege torenhoge telefoonrekeningen (€100 per maand :X) heb ik maar eens wat spullen aangeschaft om via Skype te bellen :). Ik had nog ergens een Bluetooth Mr. Handsfree Butterfly van Orange liggen en ik heb er een Q-tek Bluetooth USB adapter bijgekocht.

Nu komt het probleem dat ik deze 2 met geen mogelijkheid kan connecten met elkaar. Het apparaat vindt wel andere apparaten, zoals mijn GSM, maar hij kan met geen mogelijkheid mijn BT Handsfree vinden.

Ik heb de standaard drivers geinstalleerd van Q-Tek Bluetooth adapter en ik heb versie 4.xx van Widcomm. Volgens topics in de search zou het daarbij moeten werken.

Verder heb ik:
Win XP SP2 (incl. laatste updates).

Wat doe ik verkeerd, of is het een bekend probleem dat de Orange Butterfly niet werkt met de PC? (heb ik weer.. |:( )

[ Voor 17% gewijzigd door Sport_Life op 22-05-2006 22:49 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-02 16:59

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Heb je de handleiding nog van die orange set, er zal vast een knop opzitten om hem in pair modus te zetten, dit om te voorkomen dat iedereen met het apparaat kan pairen.

Evt kan je de mac code er natuurlijk ook bij zoeken.

alternativ

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Er zit een knop "Paring" op, maar wanneer en hoe moet ik die gebruiken? Volgens de handleiding moet de Handsfree set uit staan, de PC laten zoeken en dan wachtwoord intypen enz. Maar de PC vindt de butterfly dus niet.

/edit:

het werkt

[ Voor 99% gewijzigd door Sport_Life op 22-05-2006 20:37 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-02 16:59

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Sport_Life schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:27:
Er zit een knop "Paring" op, maar wanneer en hoe moet ik die gebruiken? Volgens de handleiding moet de Handsfree set uit staan, de PC laten zoeken en dan wachtwoord intypen enz. Maar de PC vindt de butterfly dus niet.

/edit:

het werkt
Mooi :) vertel dan ook even wat je gedaan hebt zodat de rest van got er ook wat aan heeft.

alternativ

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
:).

De handleiding is niet helemaal duidelijk, maar er zitten 2 knoppen op dat Butterfly ding waarmee je zo'n 5 verschillende functies kunt gebruiken. Knop A 3 sec inhouden gaatie aan, en als je hem 5 sec inhoudt gaat hij op "paring", dus dat je met de PC (oid) kunt connecten. Elke keer als hij aan ging stopte ik met drukken, maar je moet dus nog 2 sec langer inhouden om tot "paring" te komen.

:).