Update: Opgelost, zie [rml]Sport_Life in "[ Skype] USB bluetooth app. kan BT Handsf..."[/rml]
Vanwege torenhoge telefoonrekeningen (€100 per maand
) heb ik maar eens wat spullen aangeschaft om via Skype te bellen
. Ik had nog ergens een Bluetooth Mr. Handsfree Butterfly van Orange liggen en ik heb er een Q-tek Bluetooth USB adapter bijgekocht.
Nu komt het probleem dat ik deze 2 met geen mogelijkheid kan connecten met elkaar. Het apparaat vindt wel andere apparaten, zoals mijn GSM, maar hij kan met geen mogelijkheid mijn BT Handsfree vinden.
Ik heb de standaard drivers geinstalleerd van Q-Tek Bluetooth adapter en ik heb versie 4.xx van Widcomm. Volgens topics in de search zou het daarbij moeten werken.
Verder heb ik:
Win XP SP2 (incl. laatste updates).
Wat doe ik verkeerd, of is het een bekend probleem dat de Orange Butterfly niet werkt met de PC? (heb ik weer..
)
Vanwege torenhoge telefoonrekeningen (€100 per maand
Nu komt het probleem dat ik deze 2 met geen mogelijkheid kan connecten met elkaar. Het apparaat vindt wel andere apparaten, zoals mijn GSM, maar hij kan met geen mogelijkheid mijn BT Handsfree vinden.
Ik heb de standaard drivers geinstalleerd van Q-Tek Bluetooth adapter en ik heb versie 4.xx van Widcomm. Volgens topics in de search zou het daarbij moeten werken.
Verder heb ik:
Win XP SP2 (incl. laatste updates).
Wat doe ik verkeerd, of is het een bekend probleem dat de Orange Butterfly niet werkt met de PC? (heb ik weer..
[ Voor 17% gewijzigd door Sport_Life op 22-05-2006 22:49 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1