'InterNLnet blokkeert binariesnieuwsgroepen' onjuist

Pagina: 1
Acties:

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Topicstarter
De titel van het nieuwsbericht nieuws: InterNLnet blokkeert binariesnieuwsgroepen is onjuist.

'Blokkeren' is iets heel anders dan 'Stoppen met doorgeven van'. InterNLnet bood zelf zie nieuwsservers aan en nu niet meer. Ze zijn er gewoon niet meer, ze zijn niet geblokkeerd.

Bij het woord 'blokkeren' denk je in dit verband afgaande op de titel dat ze bijvoorbeeld third party nieuwsservers blokkeren. :)
blok·ke·ren2 (ov.ww.)
1 de doorgang versperren van
De doorgang naar iets dat er niet meer is hoef je natuurlijk niet te versperren ;)

Een betere titel lijkt mij iets als 'InterNLnet stopt aanbieden binariesnieuwsgroepen' :)

[ Voor 5% gewijzigd door eamelink op 22-05-2006 20:05 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:38
Volgens mij klopt de titel helemaal.
Ze hebben nog nieuwsservers, en ook nieuwsgroepen, enkel de binaries-groepen worden geblokt...

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Topicstarter
Dat is een stuk beter inderdaad :)

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:47
Haha, gefopt; bij nader inzien is de huidige titel prima. Ze zijn gestopt met het doorgeven van binariesnieuwsgroepen, cq ze hebben deze geblokkeerd. Hiermee zijn ze dus wel inderdaad gestopt met het aanbieden van deze dienst, maar goed maakt opzich dus weinig uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Hielko op 22-05-2006 20:26 ]

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Topicstarter
Pfff, beetje reacties die het mij eens zijn trashen he :P

Het is gewoon misleiding O-)

Overigens is het Verizon dat blokkeert en niet InterNLNet :P

[ Voor 27% gewijzigd door eamelink op 22-05-2006 20:35 ]

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:47
Maar geblokkeerd wordt er ;)

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Topicstarter
Dat ligt er natuurlijk maar aan of Verizon een lijst heeft voor nieuwsgroepen die ze aanbieden (in welk geval er niet geblokkeerd wordt), of dat ze in principe alles aanbieden behalve een blacklist (in welk geval er wel geblokkeerd wordt) :P
Pagina: 1