[update]
Het zenden van de data is reeds gelukt, nu echter nog een probleem bij het lezen. Zie mijn 2e post voor meer info
[/update]
Heren/Dames,
ik heb een poging gedaan om een UDP socket te maken om wat data naar een server te kunnen sturen.
Nu krijg ik alleen de volgende foutmelding en ik heb echt totaal geen idee wat ik hier mee aan moet:
Warning: socket_send(): unable to write to socket [0]: The attempted operation is not supported for the type of object referenced.
Dit komt van de socket error af (niet echt nuttig dus...):
socket_send error: The attempted operation is not supported for the type of object referenced.
Als iemand mij zou kunnen verder helpen zou dit zeer op prijs worden gesteld!
Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg,
Geert
Het zenden van de data is reeds gelukt, nu echter nog een probleem bij het lezen. Zie mijn 2e post voor meer info
[/update]
Heren/Dames,
ik heb een poging gedaan om een UDP socket te maken om wat data naar een server te kunnen sturen.
Nu krijg ik alleen de volgende foutmelding en ik heb echt totaal geen idee wat ik hier mee aan moet:
Warning: socket_send(): unable to write to socket [0]: The attempted operation is not supported for the type of object referenced.
Dit komt van de socket error af (niet echt nuttig dus...):
socket_send error: The attempted operation is not supported for the type of object referenced.
Als iemand mij zou kunnen verder helpen zou dit zeer op prijs worden gesteld!
Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg,
Geert
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <?php $host = '81.171.85.11'; $port = 27015; $socket = socket_create(AF_INET, SOCK_DGRAM, SOL_UDP) or die('socket create error: '.socket_strerror(socket_last_error())); socket_bind($socket,'10.53.171.15',$port) or die('socket_bind error: '.socket_strerror(socket_last_error())); socket_connect($socket,$host,$port) or die('socket_connect error: '.socket_strerror(socket_last_error())); $packet = chr(255).chr(255).chr(255).chr(255)."challange rcon\n"; socket_send($socket, $packet, strlen($packet), "0x100") or die('socket_send error: '.socket_strerror(socket_last_error())); ?> |
[ Voor 10% gewijzigd door gertjuhh op 23-05-2006 11:20 ]