Logitech Cordless RumblePad 2

Pagina: 1
Acties:

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07-2025
Goedemiddag,

Ik heb 2 maanden geleden bij de MyCom in Den Haag een Logitech Cordless Rumblepad II aangeschaft. Hij werkte perfect.

Maar toen ging ik op vakantie, en ik kwam na 2 weken terug en toen reageerde de ontvanger niet meer op de controller.

Eerst (voor de vakantie), knipperde altijd het lichtje heel snel achter elkaar (van de ontvanger)(*als de PC aan stond natuurlijk)
En als ik dan op een knop op de controller drukte, dan stopte het knipperen en kon ik gaan spelen.

Maar nu (na de vakantie), knipperd het lichtje weer heel snel achter elkaar, van de ontvanger (*als de PC natuurlijk aan staat).

Dus ik druk op een knop van de controller, maar er gebeurt niks, alleen er gaat opeens een lampje naast de Mode knop (op de controller), heel snel knipperen, (voor 10 seconden lang).

En nu kan ik dus niet spelen.

Ik ben ook in het bezit van een Logitech Cordless Desktop Internet Pro.
Kan het zijn dat dit toetsenbord de signalen blokkeerd? (Ik had het toetsenbord + muis, ook al voor de vakantie).

Ik heb al geprobeerd om alles opnieuw te installeren, (dan wordt er wel gezegt dat hij de controller heeft gevonden, maar nog kan ik niet spelen)

Ik heb ook de batterijen verwisseld.

Weten jullie wat ik hier mee moet doen?

Laurens