Toon posts:

Statistieken voor website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe site bouwen.
Op mijn huidge site heb ik Netstat draaien (al een hele hoop jaar), dus tja, gezien de history die daar instaat, hou ik die maar. Echter heet dat sinds kort anders en zitten er popups bij.
Nu draai ik op de achtergrond webalizer, maar die laat maar tot 1 jaar terug de stats zien.

Wie weet er een (gratis) teller, zonder popups, die ongeveer hetzelfde als netstats/webalizer doet?

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
AWStats is ook een redelijk bekende wat statistieken betreft.

Abort, Retry, Quake ???

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:34

Zoefff

❤ 

Alle sites op de "area61server" hebben standaard awstats, moet zeggen dat ik daar erg tevreden over ben. Lekker duidelijk, maar toch veel info.

Maar, no offence, je kan met google écht wel veel alternatieven vinden hoor :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
Zoefff schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:29:
Alle sites op de "area61server" hebben standaard awstats, moet zeggen dat ik daar erg tevreden over ben. Lekker duidelijk, maar toch veel info.

Maar, no offence, je kan met google écht wel veel alternatieven vinden hoor :)
I know, zeker als web designer, etc weet ik dat google een schat van informatie is, maar bomen, bos, niet meer duidelijk alles zien, etc.
Frisse blik doet wonderen.

Het liefst zou ik ook zoiets willen zonder dat er een icoon te zien is op de site.

Oja, het staat op een shared host (bij een hosting provider)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 17:40 ]

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-02 17:22
In dat geval moet je echt gaan voor Webalizer en Awstats, deze parsen namelijk de logs op de server.
Vaak worden ze beide of minimaal 1 van deze wel aangeboden door shared hosters. Er was ook een doorontwikkeling van Webalizer, maar ik ben daar even de naam van kwijt...

sebsoft.nl

Verwijderd

Topicstarter
Icheb schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 08:53:
In dat geval moet je echt gaan voor Webalizer en Awstats, deze parsen namelijk de logs op de server.
Vaak worden ze beide of minimaal 1 van deze wel aangeboden door shared hosters. Er was ook een doorontwikkeling van Webalizer, maar ik ben daar even de naam van kwijt...
Webstats word al aangeboden door de host zelf, maar zoals gezegd kun je daarmee dus niet verder dan 1 jaar terug kijken, en dat wil ik wel kunnen.
Awstats willen ze niet installeren omdat dit dan gelijk voor alle pakketen gaat gelden (blijkbaar).

Heb nu http://www.statcounter.com/ eens bekeken en die voldoet denk ik wel.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 19:28

jep

Awstats is gewoon per site te installeren. De vraag is alleen of je hosting provider dat ook kan. :P
Pagina: 1