Toon posts:

moederbord of voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hot goT.

ik was daarnet op mijn desktop aan het werken en opeens kwam er zo een verbrande geur vanuit men pc, natuurlijk onmiddelijk alles afgesloten.
alles ik terug opstarte kwam ik wel in mijn post maar verder ging ie niet, hij viel namelijk uit.
als ik de voeding dan is onafhankelijk zonder mobo wou doen werken(groen en zwart verbinden) deed ie etzelfde (na enkele seconden gewoon uitvallen)

is het moederbord of de voeding dan gaar? ik ben nl ook niet echt zeker of het wel de juiste manier was om een voeding zonder moederbord te doen werken

Bedankt

edit: het is een coolermaster voeding (450watt) en een asus 8kn sli moederbord

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 16:54 ]

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Groen en zwart is de goede methode. Je moet wel zorgen dat er last aanhangt, b.v. een dvd/cd-speler.

Verwijderd

Topicstarter
ja er hingen nog enkele fans aan enzo...

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je zou even met een multimeter aand e slag kunnen gaan. Vooral de 3.3(?)/12 volt checken.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:47
Fans vragen erg weinig vermogen. Misschien te weinig :? ?

Ik zou trouwens direct de stekker eruit trekken als ik een brandlucht uit mijn Pc rook.

Wat voor een merk voeding heb je?

Verwijderd

Topicstarter
das het probleem, hij blijft niet langer dan een fractie van een seconde werken, het is mij wel opgevallen dat tijdens het werken (voor ik em dus afsloot) dat men 12volt lijn maar op 9 v stond...

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik krijg het vermoeden dat ie gaar is.
Check ff binnenin of dit een model met zekeringen is, dan heb je maybe nog geluk.

[ Voor 53% gewijzigd door KillerAce_NL op 22-05-2006 16:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
oké, dan stuur ik de voeding op voor rma, als ik em openmaak dan mag ik naar garantie fluiten waarschijnlijk...
ik hoop dat het moederbord niet geraakt is, daar heb ik geen garantie meer op omdat men northbridge watergekoeld is...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 16:57 ]

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:47
Als het een zekering zou zijn gaat hij ook niet meer even aan, maar helemaal niet meer volgens mij.

• silitek
  • Laatst online: 25-05 10:46

silitek

Tubes Only

Nergens sluiting gemaakt??...Had ook zo'n gevalletje met de Coolermaster realpower 450 voeding. Aan 2sec uit dat is een beveiliging van de voeding. Bij mij zat er sluiting in een 2tal blauwe LED's.

[ Voor 11% gewijzigd door silitek op 22-05-2006 17:07 ]

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

Zekering kapot = geen leven

12 V lijn op 9 V wil zeggen ....??

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:56

n00bs

Het is weer Zomer!

Brand geur= dode voeding. Ik zou die ook niet meer gebruiken en een nieuwe kopen als je gelukt hebt is je mobo nog heel. Ik had laatst niet dat geluk ;)

Verwijderd

Topicstarter
let us hope and pray, morgen dan om een nieuwe voeding.

iemand een coolermaster kopen :+ O-)

bedankt voor de reacties!
Pagina: 1