Toon posts:

CD brander werkt niet meer, goedkope dvd-r's

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik heb sinds kort een probleempje met mijn CD brander. Zowel lege cd's als "volle" cd's worden niet meer gelezen. Ik hoor het blazende geluid niet alsof hij de cd leest en er gebeurt gewoon helemaal nix behalve dat het gele lampje blijft knipperen. Kan dit erop doelen dat ie dan kappot is? Ik heb em al een jaar of 5 dus dat is toch wel behoorlijk lang. Het is een A-Open. Kan iemand mij vertellen of die nog te redden valt?

Dan een vraagje over DVD's. Ik ben opzoek naar goedkope DVD + R om te branden. Iemand nog betrouwbare site's waar ik deze kan binnehalen? Hartelijk dank alvast!

Vriendelijke groet,
RCM

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik zou haast denken dat je brander overleden is. Wordt toch wel een nieuwe denk ik dan.

Voor de rest zou ik eens op www.opus.nl kijken voor lege media.
Alleen de frontpage kan je die informatie nog veel beter verschaffen: zie de pricewatch!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:24

St@m

@ Your Service

lol.. toen ik de topic titel las dacht ik al, hoe kun je nou DVD's in een CD speler proppen.. maarja..
Ga er maar vanuit dat je spelertje overleden is..
Enne.. Opus.nl daar kun je wel DVD's kopen

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ie 5 jaar oud is zou ik als ik jou was niet helemaal gaan schoonmaken maar gewoon een andere kopen. Kost je minder als een schoonmaaksetje onderhand ;) Klinkt namelijk als een vuile lens en dat schoonmaken is geen fijn klusje.

En wat die DVD's betreft: dat moet je dnek ik gewoon ff zelf zoeken, google is je vriend wat dat betreft :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
opus lijkt me een goede site...binnenkort maar het een en ander bestellen dan...en ook maar ergens een cd brandertje vandaan halen ;). Hartelijk dank!