Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Misschien is het verstandig daar eerst even naar te kijken. Wij kunnen met deze hoeveelheid informatie ook niets.Timocos schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:29:
[...]
Is mijn oude topic .. weet niet of het daaraan ligt ofzo![]()
![]()
Rest van mijn spellen freezed niet, nadat ik nieuwe BIOS en voeding erin had gedaan, vandaar dit nieuwe topicVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:31:
[...]
Misschien is het verstandig daar eerst even naar te kijken. Wij kunnen met deze hoeveelheid informatie ook niets.
Verwijderd
Dat snap ik. Maar met de informatie die je hier geeft kunnen we niets. Daarvoor hebben we meer inzet vanaf jouw kant nodig.
Mja dat is het probleem. Hij geeft geen foutmelding, niks wordt te heet in mijn pc, heb in eventviewer gekeken, maar staat ook niks erover. Snap er gewoon niks van. Misschien nieuw moederbord ofzo kopen.Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:39:
Dat snap ik. Maar met de informatie die je hier geeft kunnen we niets. Daarvoor hebben we meer inzet vanaf jouw kant nodig.
Ik draai geregeld programma's zoals: System Mechanic Professional 6 en Norton SystemWorks Premier maar die vidnen geen fouten, dus moet het denk ik toch hardware zijn die conflicten geeft, maarja om meteen een nieuw moederbord te kopen
[ Voor 24% gewijzigd door Ikkuh84 op 22-05-2006 16:45 ]
Verwijderd
Even om overzicht te geven: Wat je hebt gedaan en je specs.
Probeer vga drivers te downgraden?Heb de nieuwste drivers overal van en mijn pc wordt ook niet te heet ( 3D-kaart blijft constant op ongeveer 42 graden en mijn moederbord wordt ook niet te warm )
Specs:
Moederbord: Asus A7V8X-X
3D-Kaart: XFX Geforce 7800 GS AGP versie
Geheugen: 1024 DDR Geheugen
Geluidskaart: Creative 5.1 Live
Besturingssysteem : Windows XP+ SP2
Heb al paar keer opnieuw windows geinstalleerd en hardware eruit gehaald en er anders ingehaald ( de PCI apparaten en harde schijf enzo )
Hoe zit het met je voeding? Als die wat minder stabiel is, dan kan bij redelijke stress voor de pc, games enzo dus, de pc fouten gaan maken en crashen. Hoe is het electriciteitsnet bij jullie thuis? Ook die is niet overal even stabiel (fluctuaties in voltages e.d.) wat zou kunnen leiden tot vastlopers.
Probeer eens een andere voeding (met genoeg vermogen) en kijk wat er dan gebeurt.
Probeer eens een andere voeding (met genoeg vermogen) en kijk wat er dan gebeurt.
Verwijderd
volgens mij zei hij dat hij er net een nieuwe voeding in had gedaan. 
Rest van mijn spellen freezed niet, nadat ik nieuwe BIOS en voeding erin had gedaan, vandaar dit nieuwe topic
Pagina: 1