Miss is het hier al langs geweest iig heb ik nog nietveel gevonden. Onlangs is de macbook verschenen,met als gevolg dat de ppc based macs fel gedaald zijn. Mn eisen (dingen die ik nu doe op mn pc non-apple) zijn:
Photoshop : versie ? uhm hier hebbik 7 op windows, het is amateuristisch (gewoon wat afbeeldingen bewerken, stroke, overlay, etc... geen grote reso's and stuff.
Dreamweaver Studio 8. Gewoon coden van websites basic stuff en dan met designer resultaat bekijken. Miss is daar ook een andere alternatief voor?
MSN, geen diehard! Gewoon even met familie praten en afspraken maken.
Office toestanden (op school gebruiken we deze, dus das een vereiste)
Internet,Mail,iTunes, Limewire, dvdtje bekijken.
Moet ik nu al uitkijken naar een intel ? Hij gaat mijn pc vervangen, weg windows dus. Of kan dat evengoed op een 12 inch powerbook 1.5ghz ? Iig kan ik deze krijgen met garantie voor 800 euro.
Dus ik vraag me af ofk beter afben met de 1119 kostende macbook of de powerbook at 800 euro.
Bij voorbaat dank!
Photoshop : versie ? uhm hier hebbik 7 op windows, het is amateuristisch (gewoon wat afbeeldingen bewerken, stroke, overlay, etc... geen grote reso's and stuff.
Dreamweaver Studio 8. Gewoon coden van websites basic stuff en dan met designer resultaat bekijken. Miss is daar ook een andere alternatief voor?
MSN, geen diehard! Gewoon even met familie praten en afspraken maken.
Office toestanden (op school gebruiken we deze, dus das een vereiste)
Internet,Mail,iTunes, Limewire, dvdtje bekijken.
Moet ik nu al uitkijken naar een intel ? Hij gaat mijn pc vervangen, weg windows dus. Of kan dat evengoed op een 12 inch powerbook 1.5ghz ? Iig kan ik deze krijgen met garantie voor 800 euro.
Dus ik vraag me af ofk beter afben met de 1119 kostende macbook of de powerbook at 800 euro.
Bij voorbaat dank!