[Cooler] Cooler Master DP5-6H51

Pagina: 1
Acties:

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Koelt de Cooler Master DP5-6H51 wel goed een Thunderbird 1100@1100? En is ie ook nog een beetje rustig (niet al te teringherrie)... Ik hoor hele negatieve en hele positieve :? dus ik weet niet meer wat ik moet geloven, iemand ervaringen met dit ding?

edit:

Moederbord: Abit KT7A

Putting the bit in Biton since 1997

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zou persoonlijk niet gaan voor de Coolermaster, eerder voor de Spire MA324-15 of een van die nieuwere type de 20 of 30.

Die zijn qua prijs ook gunstiger en koelen beter.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• p_m
  • Niet online
maken die niet teveel geluid, enne... hoe duur zijn ze dan (de cooler master is ook maar 35 piek hoor)?

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 15:39
Ik denk dat die koeler niet echt zo super koelt. Bij mij wordt ie stressed 61 C. Loopt dus vanaf 36 C op naar 58-61 C en dat is een verschil van 20 graden.

• p_m
  • Niet online
Op donderdag 25 januari 2001 20:10 schreef Semetrix het volgende:
Ik denk dat die koeler niet echt zo super koelt. Bij mij wordt ie stressed 61 C. Loopt dus vanaf 36 C op naar 58-61 C en dat is een verschil van 20 graden.
over welke koeler heb je het dan nu?

Verwijderd

Zelf heb ik die DP5-6H51. Het is best een goed koelertje, die niet echt veel herrie maakt. Voor standaard omstandigheden vind ik hem voldoen. Op dit moment is m'n proc. 1Ghz T-bird) 29gr idle. (heb wel nog wat case-fans ;)

Ga je echter overklokken, dan gaat de temp. echter snel omhoog. Bij mij over de 50 graden, wat ik teveel vind. Ik ben dus zelf al rond aan het kijken voor een alternatief. Die coolermaster is echter wel goedkoop. Dat zal mijn volgende koeler waarschijnlijk wel niet worden ;)

Zie hier 2 tabelletjes van Tomshardware.
Die coolermaster doet het lang niet slecht.
Het hele artikel vind je hier

[edit]Waarom kan ik geen plaatjes van Toms Hardware site linken??? :(

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 15:39
Ik heb het over de Cooler Master DP5-6H51

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb zelf ook de DP5-6H51 en hij doet het erg goed op m'n CPU. Wordt stressed iets van 45 graden. In de tests koelt ie ong. net zo goed als een Alpha en dat voor 35,- .. niet slecht. Zie ook de test op Tweakers.net zelf ...

[edit]-> plaatjes linken vanaf Toms Hardware Guide gaat niet, kwam ik gister ook achter :(.

PC Specs

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb dezelfde cooler hier, en hij doet het goed en is stil :):):):):)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Ik heb die Collermaster op een Celly-a 500mhz(@562mhz)zitten en die blijft erg koel:)
De spire MA324-15 heb ik op mijn Duron 750 @901 alleen met een "zwaardere" sunonipv de standaard fan en mijn duron komt niet boven de 43c stressed:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• MichielioZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 17:06
Op donderdag 25 januari 2001 20:10 schreef Semetrix het volgende:
Euh... niet zo gek dat ie bij jou niet zo goed koelt ..
Overal staat duidelijk aangegeven (zoals op de site van CoolerMaster) :
Athlon up to 1.2 GHz
Athlon XP 1500
Jij met je XP 1800 op 16honderd nogwat mhz bent dus niet echt de doelgroep van deze koeler !!

Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...

Pagina: 1