Dual Monitor XFX MX440 SE

Pagina: 1
Acties:

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
Kan iemand mij met zekerheid vertellen of de XFX Geforce 4 MX440 SE kaart twee monitoren ondersteund ? Er is een DVI en een VGA aansluiting aanwezig, maar het lukt mij absoluut niet om iets op m'n tweede scherm te tonen, die ik aansluit met een verloopstekker op de DVI aansluiting.

Op internet kan ik er ook werkelijk niks over vinden, de kaart wordt waarschijnlijk nergens meer gebruikt.

Dit is overigens een AGP kaart.

[ Voor 6% gewijzigd door mcdronkz op 22-05-2006 11:31 ]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Kan het niet met absolute zekerheid zeggen, maar als het jou niet lukt, en ik mag aannemen dat je de meeste standaard dingen geprobeerd hebt, dan neem ik aan dat het idd niet kan.
Niet alle videokaarten hebben namelijk een 2de RAMDAC, die je nodig hebt op een 2de monitor aan te sturen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-07 21:53
Bij de Nvidia drivers zitten een hoop dingen om je 2e monitor te kunnen forceren.
Misschien kan je even uitleggen wat je allemaal al geprobeerd hebt :?

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
TrIsTaN_tDb15 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:38:
Bij de Nvidia drivers zitten een hoop dingen om je 2e monitor te kunnen forceren.
Misschien kan je even uitleggen wat je allemaal al geprobeerd hebt :?
Ik heb zo'n beetje al het denkbare al geprobeerd. Het installeren van 50325325 verschillende drivers, Realtime Software Multimonitor, verschillende verloopstukken, verschillende monitoren, verschillende pc's met deze kaart, moet ik nog even doorgaan ? :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

mcdronkz schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:29:
Kan iemand mij met zekerheid vertellen of de XFX Geforce 4 MX440 SE kaart twee monitoren ondersteund ?
Het is ondersteunt met een t de dt-regel is zowat de enige 100% consequente regelmatige regel in het NL en toch blijkt het keer op keer te moeilijk voor mensen...

Los daarvan:

Wat zeft XFX zelf? Wat staat er in de manual van je kaart? Heb je contact gezocht met XFX?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Als je zelf al zegt dat je al het denkbare hebt geprobeerd, en het niet werkt, waarom kijk je dan niet naar een kaart waarvan je weet dat hij het wel kan (Lees: FX5200 bijv)... Het hoeft helemaal niet veel te kosten ofzo..

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-07 14:52
Heb je een agp en een pci kaart naast elkaar of een onboard en een agp?

Laat maar. Begrijp nu dat je twee monitoren op deze ene kaart wilt aansluiten.
Gaat alleen lukken indien je twee rAMDACs hebt.
Wat zie je in je confuguratie staan bij display properties bij settings?

Als je er twee monitoren ziet staan moet het kunnen. Zo niet, helaas.
Dan zal het alleen maar lukken met een tweede (pci) videokaart erbij.

[ Voor 72% gewijzigd door olof op 22-05-2006 19:26 ]

Pagina: 1